Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 31

Ämne: Nya hemsidan

  1. #1

    Nya hemsidan

    Välkomna till nya sidan!

    Här tänkte jag att ni kan ta upp alla frågor, synpunkter eller problem som uppstått i samband med uppdateringen. Vill ni hellre ta det privat via PM går det också bra.

    Jag ska försöka att fixa det jag kan, vissa saker kan däremot ta lite längre tid än andra.
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  2. #2
    Håller på att kolla upp problemet..

    Är det fler som drabbats av error när ni försöker gå in på nån sida eller läsa nått inlägg? Dyker upp en vit sida med följande text:

    "Your submission could not be processed because a security token was missing or mismatched." ?
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  3. #3
    Medlem Molgans avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    1 689
    När jag postar så saknar jag lite knappar och grejer som brukar finnas ovanför meddelande-rutan, infoga länk, smileys, textstorlek etc. Vet att man brukar kunna gömma såna funktioner men hittar ingenstans att slå på det.

    Edit: Hittade, fanns under "övriga alternativ" på min sida. 8)
    Bifogade bilder Bifogade bilder
    Senast redigerat av Molgan den 2008-06-17 klockan 11:24.

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av Molgan Visa inlägg
    När jag postar så saknar jag lite knappar och grejer som brukar finnas ovanför meddelande-rutan, infoga länk, smileys, textstorlek etc. Vet att man brukar kunna gömma såna funktioner men hittar ingenstans att slå på det.

    Edit: Hittade, fanns under "övriga alternativ" på min sida. 8)
    Bra att du hittade det Ska kolla upp om det går att ställa in så det är standard.
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  5. #5
    Har dykt upp två grejer alla bör känna till:

    1. Det är möjligt att vissa av de PM ni kastat bort på det gamla forumet har hängt med hit. Därför är det viktigt att alla tar en titt och rensar i sin "brevlåda" för personliga medlemmar. Maxgränsen för antal meddelanden man får spara är satt till 150.

    2. Klockan på forumet är inställd efter vår tidszon, däremot verkar det som att alla användare som är överflyttade från förra forumet har fått fel isntällning på tidszon. Går forumets klocka fel? Isåfall måste ni gå in under "Min sida" - "Redigera alternativ" och där ändra tidszon.

    That's it for now!
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  6. #6
    Medlem tomahs900s avatar
    Reg.datum
    jan 2008
    Ort
    Skåne, Ystad
    Inlägg
    359
    Saknar "Visa olästa" knappen.
    Kunde varit lite mer ikoner med att leka med..
    Annars e den ljus o trevlig.
    Bra gjort.

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av tomahs900 Visa inlägg
    Saknar "Visa olästa" knappen.
    Det finns en "Nya inlägg" under avataren nedanför "Kontrollpanel" i vänsterkolumnen - är det den funktionen du söker?

    Instämmer i att det är trevligt med ljus sida. Jag är dock inte så förtjust i de mörka kanterna samt i att den läsbara bredden inte ändras om man gör browserfönstret bredare, utan att bara kanterna blir bredare.

  8. #8
    Medlem tomahs900s avatar
    Reg.datum
    jan 2008
    Ort
    Skåne, Ystad
    Inlägg
    359

    Smile

    Citat Ursprungligen postat av Gnistvändaren Visa inlägg
    Det finns en "Nya inlägg" under avataren nedanför "Kontrollpanel" i vänsterkolumnen - är det den funktionen du söker?

    Instämmer i att det är trevligt med ljus sida. Jag är dock inte så förtjust i de mörka kanterna samt i att den läsbara bredden inte ändras om man gör browserfönstret bredare, utan att bara kanterna blir bredare.
    Ja där va den....tack för den.
    Tror de e andra gången man e blind i ögat

  9. #9
    Det är bra att ni skriver synpunkter! Sidan är iof redan gjord men allt går att ändra så fortsätt kom med förslag så ska jag se vad jag kan göra
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  10. #10
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Citat Ursprungligen postat av pewa Visa inlägg
    Det är bra att ni skriver synpunkter! Sidan är iof redan gjord men allt går att ändra så fortsätt kom med förslag så ska jag se vad jag kan göra
    Det utvecklar sidan om vi fortsätter.

Liknande ämnen

  1. Hittar inte hemsidan.
    Av Jan-Olov i forum Om hojen.nu
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2016-06-29, 20:14

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •