Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 18

Ämne: Fika ställen i skåne

  1. #1
    Nilsson
    Gäst

    Fika ställen i skåne

    på onsdagar och söndagar har Gibson i svedala öppet så man kan köpa våfflor med sylt och grädde till en kostnad av 30 kr , och på samma gång kan ni ju kolla på de fina HD hojarna han har , hi hi detta trodde ni ALDRIG att jag skulle skriva , men även jag kan tycka en HD e snygg (men det e inte många )

  2. #2

    billig fika i Spjutstorp

    jag var nere i spjutstorp vid tomelilla idag det är en liten träff där varje torsdag , och jag måste säga otoligt trevligt ställe tjock grillad korv med bröd och en läsk 20 kr , och jätte trevligt folk alla pratade med alla (även med mej som e så blyg) kolla deras hemsida jag sökte på mcträffar spjutstorp

  3. #3
    Medlem Fjerrens avatar
    Reg.datum
    feb 2008
    Ort
    Göingebygden, skåne
    Inlägg
    38
    Du verkar för go du nilsson. Det är inte målet ellr resan dit, det är MATEN som gäller. En annan har ju alltid "massäck" med sig. / Diabetikern

  4. #4
    Medlem Fjerrens avatar
    Reg.datum
    feb 2008
    Ort
    Göingebygden, skåne
    Inlägg
    38

    Thumbs up

    Kan förövigt tipsa om ett matställe i Mora. "Polar´n. o jag tog en 200 milsfärd upp till dalarna o käkade buffé på restaurang Oskars. 79 spänn för en fyra rätters med efterrätt o kaffe. Skulle kunna lägga upp en rutt på toaletter runt siljan efter detta besök. Inte för att maten var dålig, utan mera för att vi förmodligen åt för mycket. Kan varmt rekommendera stället. Kanske något för "Herr Nilsson".

  5. #5
    ja man vet ju aldrig sticker kanske dit någon dag

  6. #6
    var i spjutstorp även idag och det blir fler och fler som hittar dit , och detta kan varmt rekomenderas , om ni ska dit so kör från tomelilla mot kristianstad tror det e väg 19 efter ca 3 km står en skyllt till höger spjutstorp föölj denna dit svän vänster in i byn där det är en 90gr sväng ta in till höger , efter ca 100m sväng ner till höger och in på campingen . lagom tid att vara där e från 18 --20

  7. #7
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2008
    Ort
    skåne
    Inlägg
    1
    karta och bilder på från spjutstorp www.plymouthranch.se

  8. #8
    Medlem werners avatar
    Reg.datum
    jun 2007
    Ort
    Stehag, Skåne
    Inlägg
    73
    Citat Ursprungligen postat av Nilsson Visa inlägg
    och på samma gång kan ni ju kolla på de fina HD hojarna han har , hi hi detta trodde ni ALDRIG att jag skulle skriva , men även jag kan tycka en HD e snygg (men det e inte många )
    Tror minsann att Nilsson är på väg ut ur garderoben ;-)
    Rätt som det regnar så kommer det en skur

  9. #9
    jo fina att titta på , finns ju ingen rost på dem ,a lla vet ju att allt som e indränkt i olja rostar inte , och smetar man på lite olja så blänker att skit

  10. #10
    Medlem Mr.Peters avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Karlshamn
    Inlägg
    378

Liknande ämnen

  1. Rekomenderade inköps ställen!
    Av haank i forum Custom
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2014-10-20, 16:02
  2. Nytt fika ställe i skåne
    Av Nilsson i forum Träffar & Körningar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-05-12, 21:13
  3. Fika vid Röda Cafét
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-06-20, 07:43
  4. FIKA PÅ VINTERN
    Av Nilsson i forum Träffar & Körningar
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2007-11-21, 21:04
  5. Fika?
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-06, 10:07

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •