Sidan 3 av 5 FörstaFörsta 12345 SistaSista
Resultat 21 till 30 av 43

Ämne: Slottsrunda 2008 5/7

  1. #21
    ska se vad som finns att tillgå

  2. #22
    Jodå, Nilsson hittade moln, problemet var att han la dom i Vinslöv där vi körde hem>
    Annars blev det som väntat med Nilssons Slottsrunda, fint väder, trevligt sälskap och fina mat & fikastopp.
    60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin

  3. #23
    det e ni som ska ha tack , jag bara kör ju ,nu fick jag ju se att en bmw kan bli trött och lägga sig ner

  4. #24
    Inte konstigt, e man häst så har man rätt till vila ibland
    60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin

  5. #25
    jag funderade på att skriva detta i mc olyckor tråden , men hoppas ni kom hem allihop . lisas hoj gick sönder utanför Lund men Lars fick köra den hem sackta det var nog ett förgasar membran som sprack

  6. #26
    Medlem lenes avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    tågarp
    Inlägg
    67

    Smile

    hejsan nilsson och alla ni andra tack för en mycket trevlig dag med en massa fika och lite mil också.Det var en massa nya ställen vi fick se idag.hoppas inte det hände något med hasse eller fru om de välte.

  7. #27
    Vi välte inte, jag "tappade" den när jag vände den, fick motorstopp mitt i vändningen lutningen var då så stor att den plötsligt vägde 125 kg och det var bara att följa med och dämpa fallet. Nilsson skyndade till och hjälpte den trötta "hästen" upp på benen igen. Elvy skulle kliva på när jag vänt den.
    BMW´n är utrustad med skyddsbågar, så vad skall man med sådana om man inte använder dom
    60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin

  8. #28
    Medlem lenes avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    tågarp
    Inlägg
    67

    Smile

    uff skönt att höra att ni är ok.det är lätt att tappa dom om (skitet ) stannar mitt i en sväng.

  9. #29
    ja sånt händer även den bäste , men kan tänka mej rubrik i tidningen , äldre man tappade som BMW när han skulle sprättagrus på parkering vid karaby kyrka , hi hi förlåt hasse jag kunde inte låtabli ;D

  10. #30
    ;D;D;D;D;D;D;D
    60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin

Liknande ämnen

  1. Boss 2008
    Av klaus i forum Min hoj
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2016-03-26, 03:36
  2. Månadens Hoj - dec 2008
    Av pewa i forum Tävlingar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-12-06, 23:04
  3. Månadens Hoj - okt 2008
    Av pewa i forum Tävlingar
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-10-17, 17:21
  4. ÖRERUNT 2008
    Av Nilsson i forum Träffar & Körningar
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-06-09, 19:48
  5. På två hjul 2008
    Av Maestro i forum Träffar & Körningar
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-01-28, 18:47

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •