Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Måste få visa hundkojan

  1. #1
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    Måste få visa hundkojan

    En gång Mini, alltid Mini. Det är nåt speciellt med dom. Små, härliga med ett underbart vrid, hjulen ute i hörnen (kört go-cart nån gång?) och de är bara så underbara att ratta! ;D

    Instrumentpanelen har en stor tavla i mitten men den tittar man inte på så ofta. Inte jag i alla fall för i varvräknaren sitter också hastighetsmätaren i digital form. Där har jag all data jag behöver för tillfället och knappen längst ut på blinkersspaken sköter om färddatan som hur långt jag kommer med bränslet som finns i tanken, vilken förbrukning den har för tillfället, när jag ska växla för lägsta förbrukning med mera.
    I ratten har jag extra knappar, de sköter om radion och farthållaren. Med extra tillbehör kan jag även sköta om telefon med dom.



    Själva lacken är rödmetallic och heter Nightfire Red och har svart tak och svarta detaljer. Ett par mörka rutor bak gör nog susen och blir ännu tuffare, oftast är de här dieselvarianterna ljusa i kulören men den här föll jag för som en fura för dess färg.



  2. #2
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    SV: Måste få visa hundkojan

    En läcker bil, jag funderar på en själv, men jag undrar hur bagaget ser ut? Kan du ta ett foto på det och lägga ut här så jag slipper åka till Linköping och titta. ;D
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  3. #3
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    SV: Måste få visa hundkojan

    Javisst, fixar det på en gång! Återkommer strax.

  4. #4
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    SV: Måste få visa hundkojan

    Här kommer två bilder, den ena visar ryggstödet nerfällt och den andra uppfällt.
    Med ryggstödet uppfällt får man plats med fyra matkassar bak.

    Uppfällt läge:


    Nerfällt läge:


    Lastnät (kan tas bort om man vill) är standard i bilarna i dag. Dock har jag en extra spindel (den blå som syns i bakgrunden) så står den ensamma matkassen ifred under tiden jag svänger.

  5. #5
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    SV: Måste få visa hundkojan

    Tack ska du ha, ser lite trångt ut, jag tänker på våra hundar, det kanske får bli en clubman.
    Jag ska åka och titta lite på semestern och provköra en. ;D
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  6. #6
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    SV: Måste få visa hundkojan

    Clubman är större ja. Ungefär som en vanlig bil i storlek. Jag gillar inte taklinjen på den och så är den längre samt högre än denna så den är som en större småbil. Lite synd för den tog bort det där gulliga som hundkojan är.

Liknande ämnen

  1. Visa din hoj-tråden ....
    Av LinusE i forum Min hoj
    Svar: 76
    Senaste inlägg: 2019-12-26, 22:10
  2. man måste åka med stil
    Av veteranmc i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-11-04, 00:02
  3. Hundkojan påkörd
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-06-02, 17:51
  4. Hämtat hundkojan
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-07-03, 14:52

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •