Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 20

Ämne: intresseförfrågan

  1. #1
    Nilsson
    Gäst

    intresseförfrågan

    jag pratade med mr Peter idag och det kom upp om vi skulle göra en slottsrunda så nu undrar jag om det finns intresse av en sådan , kom med förslag om tid och plats för start , och denna ska vara öppen för alla som vill hänga med inte bara medlemmar jag har ju mina favorit slott och det är trollenäs och trolleholm , men skåne e fullt av slott

  2. #2

    SV: intresseförfrågan

    Jag hänger med, förra året gjorde du en liknande runda, den var fin.
    60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin

  3. #3
    Nilsson
    Gäst

    SV: intresseförfrågan

    denna kommer inte att vara sämre jag ska ta en tur i morron och snacka med lite folk på några slott

  4. #4
    Medlem Mr.Peters avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Karlshamn
    Inlägg
    378

    SV: intresseförfrågan

    Jag hänger absolut med om det inte kolliderar med nåt annat.
    Skulle förvåna mig om vi inte blir ett helt gäng från Blekinge.

  5. #5
    Medlem lenes avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    tågarp
    Inlägg
    67

    SV: intresseförfrågan

    om vi kan kommer vi också gärna med .. hälsningar

  6. #6

    SV: intresseförfrågan

    Coolt!

    När jag väl får mitt kort täntke jag dra ihop ett gäng och besöka Mälarslotten Dvs en Mälaren runt med Slottstopp

    http://malarslott.se/

    Men en sak i taget. Kortet måste bli mitt först

    Patrik

  7. #7
    Nilsson
    Gäst

    SV: intresseförfrågan

    kul att du tar tag i det där uppe .katarina vill ju ha några att köra med ju

  8. #8

    SV: intresseförfrågan



    Trolleholm såg riktigt trevligt ut måste jag säga!! Jag har missat det helt. (Kommer från Landskrona och bott i Asmundtorp så det är inga avstånd dit... Samt att min svåger bor i Häljarp med sin Mean Streak.. Ännu närmare )

  9. #9
    Nilsson
    Gäst

    SV: intresseförfrågan

    här e många fina ställen , nu ska jag köra in till svedala och käka våffla hos Gibson

  10. #10
    Nilsson
    Gäst

    SV: intresseförfrågan

    så ja då e man mätt , jag skulle villja ha någon datum , då det passar er sen är min tanke att vi startar i åstorp och kör över arild , mölle vidare ner förbi höganäs . sofiero. örenäs tror jag det heter . ner till ålabodarna , in till citadellet i landskrona , vidare mot tågarp och fika på flinkmans cafe , sen kör vi över till trolleholm och avslutar på trollenäs , tyvär måste vi betala om vi ska in på slottsområdet men jag ska prata med dem om det går att fixa mitt förslag är lördagen den 5/7

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •