Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 13

Ämne: Sverige sörjer Engla

  1. #1
    Medlem turbos avatar
    Reg.datum
    mar 2007
    Ort
    södern
    Inlägg
    773

    Sverige sörjer Engla

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2256898.ab

    jag har inte följt hel historien men tycker den är väldigt obehaglig. tankarna går till hennes familj.

    skönt att han erkände även om man alltid har kvar en strimma hopp tills desss att man hittar kroppen.

  2. #2
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    SV: Sverige sörjer Engla

    Jag har själv en dotter i nästan samma ålder och har följt artiklarna.

  3. #3
    Nilsson
    Gäst

    SV: Sverige sörjer Engla

    satt och funderade lite , visst e det hemskt det som hänt men , jag tycker mest synd om föräldrarna , hur tror ni det känns för dem att alla skickar sms om deras dotter eller att det står om mördaren i varända tidning varje dag , min tanke är låt dem få sörja ifred nu de har det nog jobbigt ändå , sen vad det gäller mördaren , så har jag min åsickt klar döds staff .. han har förbrukat sin rätt att leva

  4. #4

    SV: Sverige sörjer Engla

    Det gör det nästan lite kusligare att hon inte blev sexuellt utnyttjad. Det är iof hemskare men någon som dödar barn för dödandets skull.. ???

    Måste vara fruktansvärt för familjen, hoppas nyhetshypen lägger sig så de kan få vara ifred.
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  5. #5
    Medlem tomahs900s avatar
    Reg.datum
    jan 2008
    Ort
    Skåne, Ystad
    Inlägg
    359

    SV: Sverige sörjer Engla

    Håller med Nilsson...tyvärr kommer han på en skyddad anstalt o får det troligtvis bättre i fängelset än många andra som sitter där.
    Systemet e fel.
    Borde återgå till medevil 1600-talsstraff på såna som han.

  6. #6
    Nilsson
    Gäst

    SV: Sverige sörjer Engla

    jag kan bara inte fatta varför nu sveriges dyraste advokater ska tillåtas försvara en sådan mäniska , och jag har lite svårt för det där med kriminalvård , för mej innebär när jag vårdar min hoj så är jag rädd om den för den ska vara fin och må bra , kan inte fatta varför man vårdar dessa som gjort så hemska saker , detta är min uppfattning

  7. #7

    SV: Sverige sörjer Engla

    Så ni vill införa dödsstraffet igen? Förstår känslorna.. men vissa säger att de gärna låser in honom och kastar nyckeln men att de samtidigt är emot dödsstraff, är inte det i princip samma sak?
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  8. #8
    Nilsson
    Gäst

    SV: Sverige sörjer Engla

    jo det e samma sak nästan skillnaden är att han får lida och det tycker jag inte e rätt , enkelt ta bort honom , han kan ju inte vara redig i huvet och kan ju aldrig bli det heller så för att han inte ska kunna skada någon och ej heller lida så är det billigaste och bästa för alla att ta bort honom

  9. #9
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    SV: Sverige sörjer Engla

    Jag tror inte att han står så värst högt i kurs i fängelset och det är inte synd om honom.

  10. #10
    Medlem viragoxv750s avatar
    Reg.datum
    feb 2008
    Ort
    MJÖLBY
    Inlägg
    14

    SV: Sverige sörjer Engla

    Det är klart som fan att han ska lida,det finns inte straff nog åt en sån där idiot.Sätt honom på kåken bland "hederliga"tjuvar så får han veta av att han lever!
    KJELL

Liknande ämnen

  1. Crossbanor i Sverige
    Av Fredd i forum Offroad
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2013-05-07, 20:32
  2. Södra Sverige
    Av Oden68 i forum Touring
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2013-01-17, 22:29
  3. Fjällen (Sverige)
    Av Tjita1 i forum Träffar & Körningar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-12-18, 23:25
  4. Fördelningspolitiken i Sverige
    Av DearHunter i forum Off topic
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-06-15, 21:51
  5. Monopol Sverige
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-10-10, 07:14

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •