Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 31

Ämne: Intressen?

  1. #11

    SV: Intressen?

    Citat Ursprungligen postat av Fredd
    Är det bara jag som håller på med aktier? Det är iallafall ett rätt stort intresse, tycker det är kul att spekulera och investera lite, bara hobbynivå än så länge men drömma får man
    Det är något jag skulle vilja kunna hålla på med, jag har inte några kunskaper alls när det gäller aktier tyvärr..


  2. #12
    Medlem turbos avatar
    Reg.datum
    mar 2007
    Ort
    södern
    Inlägg
    773

    SV: Intressen?

    Citat Ursprungligen postat av TcAnders
    Citat Ursprungligen postat av Fredd
    Är det bara jag som håller på med aktier? Det är iallafall ett rätt stort intresse, tycker det är kul att spekulera och investera lite, bara hobbynivå än så länge men drömma får man
    Det är något jag skulle vilja kunna hålla på med, jag har inte några kunskaper alls när det gäller aktier tyvärr..

    checka in aktie-sm, man förlorar ingneting och får en chans att lära sig lite grunder

  3. #13

    SV: Intressen?

    Citat Ursprungligen postat av kriegserklärung
    här är mitt intresse www.setherial.com . tar rät tmkt tid och engagemang dock men det är värt det
    Tungt! Vad lirar du? Såg att ni hade en platta ute på cdon..
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  4. #14
    Medlem
    Reg.datum
    apr 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    362

    SV: Intressen?

    Citat Ursprungligen postat av TcAnders
    Citat Ursprungligen postat av Fredd
    Är det bara jag som håller på med aktier? Det är iallafall ett rätt stort intresse, tycker det är kul att spekulera och investera lite, bara hobbynivå än så länge men drömma får man
    Det är något jag skulle vilja kunna hålla på med, jag har inte några kunskaper alls när det gäller aktier tyvärr..

    Att handla med aktier går väldigt smidigt över internet, det lär du dig snabbt! Det som tar tid med aktier är att sätta sig in i affärer, i hur aktier påverkas av rapporter och annat. Men jag är en novis och gör bara mindre affärer men drömmen om det stora klippet kvarstår ;D

  5. #15
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    SV: Intressen?

    Förutom min MC? Oj, törs jag berätta det…?
    Jag gillar att köra bilar rejält med pulver & muskler under huven, min egen muskelbil är en Dodge Charger Rallye från -72, ska få 575 hkr under huven (hade +450 hkr innan vilket var för slött) och har 4-petad manuell låda (automat är för latmaskar…). Inget servo heller så här pratar jag om muskelbil.
    Vad mer? Jo en MINI Cooper S med kompressor och 170 hkr, används till vardags.

    I musikväg lyssnar jag på allt. Oj nu ljög jag visst, Imperiet går visst inte in i mina öron… :-X
    Annars allt från opera till klassisk rock, hårdrock, jazz, hip-hop och allt möjligt.

    Några exempel:
    Hammerfall
    Black Sabbath
    Ozzy
    ZZ Top
    Deep Purple
    The Darkness
    Thin Lizzy…

    …Madonna
    Carola (tänka sig va'?)
    Hayley Westenra
    Sarah Brightman
    Glenn Miller
    Ella Fitzgerald m. fl.

  6. #16
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    SV: Intressen?

    Citat Ursprungligen postat av Katarina
    Förutom min MC? Oj, törs jag berätta det…?
    Jag gillar att köra bilar rejält med pulver & muskler under huven, min egen muskelbil är en Dodge Charger Rallye från -72, ska få 575 hkr under huven (hade +450 hkr innan vilket var för slött) och har 4-petad manuell låda (automat är för latmaskar…). Inget servo heller så här pratar jag om muskelbil.
    Vad mer? Jo en MINI Cooper S med kompressor och 170 hkr, används till vardags.

    I musikväg lyssnar jag på allt. Oj nu ljög jag visst, Imperiet går visst inte in i mina öron… :-X
    Annars allt från opera till klassisk rock, hårdrock, jazz, hip-hop och allt möjligt.

    Några exempel:
    Hammerfall
    Black Sabbath
    Ozzy
    ZZ Top
    Deep Purple
    The Darkness
    Thin Lizzy…

    …Madonna
    Carola (tänka sig va'?)
    Hayley Westenra
    Sarah Brightman
    Glenn Miller
    Ella Fitzgerald m. fl.
    Jodå här törs vi berätta allt. Härlig smak när det gäller bilar och musik.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  7. #17
    Medlem turbos avatar
    Reg.datum
    mar 2007
    Ort
    södern
    Inlägg
    773

    SV: Intressen?

    katarina, skicka upp en bild på dodgen sen så man får dregla lite :P

  8. #18
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    SV: Intressen?

    Ålrajjt, då kommer en tjusig bild på begäran här. ;D
    Den har fel färg, jag håller på och ska återställa den till sitt ursprungliga utseende (banangul lack) fast just nu är jag trött på bilen så den kan gott stå, att hoja är roligare.
    Den gula bilen är inte min men så ska den se ut när jag är klar (förutom fälgarna).
    Luckan på huven är ett option och kostade massor för att få den, annars är de helt släta. Luckan öppnar man när man vill ge mer flås i motorn, alla som på den tiden såg denna lucka öppnas fick stora skälvan, då visste de att de hade med en bil med pulver att göra med.
    Senast redigerat av Nina den 2010-11-21 klockan 07:27.

  9. #19

    SV: Intressen?

    Mopar or no car! 8)

    Fast det ska förstås vara en svart -68..

  10. #20
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    SV: Intressen?

    En sån här?
    Det är min gubbes, alldeles nylackad i våras och på väg hem här.
    På den andra bilden har lister, bakljus etc satts på plats.

    Senast redigerat av Nina den 2010-11-21 klockan 07:27.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •