I dag verkar luften ha gått ur mig. Jag är jättetrött i dag. Vid 11.30 ungefär satt jag med händerna över tangentbordet och nästan sov på min stol. Känns som om jag inte sovit på flera dygn nu. Sen ringde bästa kompisen och väckte mig. Fast vi är inte bästa kompisar i dag men förr om åren hängde vi ihop som ler och långhalm. Det var fest i stort sett varenda vecka och på dom sprang vi på. Vi hade skitkul jämt och när vi inte umgicks så ringde vi till varann.

Nåja, henne hade jag inte pratat med på evigheter så saker har ju hänt sen dess. Bland annat kan hon svimma bara så där mitt i allt där hon går eller står. Och får yrsel under några sekunder och mår illa länge efteråt. Ska hon gå en väg dras hon åt höger, om hon inte korrigerar sig så är hon ganska snart ute i gräsmattan och går bredvid vägen. Skumt.
Hon är bara 42 år och har fått hemhjälp nu, hoppas verkligen läkarna hittar orsaken till detta. Det är en trevlig tjej som är full av humor och alltid så positiv i det mesta.

Nej, hon har inget körkort alls, det har aldrig blivit av. Hon nöjer sig med bussar och tåg men just nu törs hon inte ens gå till butiken om ingen följer med henne i fall hon skulle svimma rätt vad det är.

Jag brukar också ha yrsel men de orsakas av annat, de kan komma nån lördag- eller fredagkväll…