Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Gammal Ã¥kare till Ã¥lder, men ganska ny pÃ¥ tvÃ¥ hjul

  1. #1
    Medlem
    Reg.datum
    dec 2022
    Ort
    Bredaryd
    Inlägg
    2

    Gammal åkare till ålder, men ganska ny på två hjul

    Hej på er alla
    Jag är nybliven panschis som hamnade i 60-årskris och köpte en scooter. Ja, ja... jag vet, många anser inte det är en motorcykel, men det står i registreringsbeviset att den är det, så jag litar på det.
    Jag har en Suzuki Burgman 400, -04. Det är en riktigt trevlig och kul maskin att åka på, trots sin ålder...
    Min erfarenhet är inte så stor av andra hojar, men jag körde några ggr olika när jag var 20+
    Utöver mitt intresse av att åka omkring på företrädelsevis mindre och krokiga vägar så ägnar jag en hel del tid åt att segla på västkusten. Jag har också ett intresse för bilar och vurmar mest för bevarandet av våra fina Saabar som fortfarande rullar på vägarna.
    Senast redigerat av Sangris den 2022-12-13 klockan 15:06.

  2. #2
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2022
    Ort
    Skåne, utanför Sjöbo
    Inlägg
    22
    Hej Sangris!
    Välkommen in i värmen!
    Jag får gratulera dej till att du både har blivit pensionär och en lycklig ägare till en Suzuki att förbruka många mil på.
    Självfallet är det en motorcykel, det finns två hjul och en motor, mycket mer än så kan man inte begära
    När man väl har fått smak på att köra tvåhjuligt fordon, brukar det allt som oftast förr eller senare bli ett byte eller komplettering av fler cyklar!
    Jag tror att det är många här som delar ditt fordons intresse, själv är min passion äldre motorcyklar
    /Mats!

Liknande ämnen

  1. Gammal tråd färdigställd - Resan till A-kotet
    Av Allaandranamnvarupptagna i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2014-01-27, 18:44
  2. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2012-01-24, 08:55
  3. På 2 hjul till Aidensfield.
    Av Pe4r i forum Touring
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-07-29, 22:10
  4. Svar: 23
    Senaste inlägg: 2009-01-21, 19:03
  5. Vinn biljetter till På två hjul 09
    Av pewa i forum Tävlingar
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2009-01-11, 19:27

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •