Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Bloggen - tillfällig lösning!

  1. #1

    Bloggen - tillfällig lösning!

    Som ni kanske märkt har man hamnat på en blank sida om man klickat på MC-BLOGG i menyn. Jag har inte hittat det exakta felet så det får bli en tillfällig lösning så länge..

    Klickar ni på mc-blogg hamnar ni nu på en forumdel som heter just mc-blogg, den forumdelen hittar ni även under Övrigt hojsnack om ni klickar er till forumet.

    Under mc-blogg hittar ni två sub-forum(själva bloggarna). För att läsa en blogg går ni in på någon av dessa. Varje blogginlägg utgör en egen tråd och för att kommentera ett inlägg går ni helt enkelt in i den tråden och svarar precis som i en vanlig tråd.

    Kanske inte helt glasklart men jag hoppas ni förstår
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  2. #2

    SV: Bloggen - tillfällig lösning!

    Kristallklart, jag förstår ingenting. Kan bero på åldern.
    60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin

  3. #3

    SV: Bloggen - tillfällig lösning!

    Ok, såhär da.

    Klicka på MC-BLOGG i menyn. Då dyker det upp två Delforum, "Återfallsknutten" och "Tjej med MC", det är alltså själva bloggarna.

    För att läsa en blogg, klicka på någon av dem. Då dyker det upp en massa forumtrådar där varje tråd är ett blogg-inlägg.

    Klicka på valfritt blogg-inlägg för att läsa det. Väl där inne kan du sen välja att svara på inlägget om du vill kommentera det.

    Frågor på det? 8)
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  4. #4

    SV: Bloggen - tillfällig lösning!

    Vid min ålder så tar det lite tid innan hjärncellerna får kontakt med varandra, nu fick dom kontakt och jag har förstått :
    60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin

Liknande ämnen

  1. Lösning på tankmätare
    Av Lådman i forum Custom
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2016-06-26, 20:38
  2. Dags att väcka bloggen igen.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2014-02-26, 13:35
  3. Problem vs Lösning
    Av Grusbusen i forum Off topic
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-02-10, 02:26

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •