Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Byte av garage

  1. #1
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    Byte av garage

    Så måste jag flytta på hojarna till annat garage. Min ex-make ska flytta, jag har fått hyra hans garage och det är ju snällt men jag kan ju inte ha dom stående där i evigheter. Så jag har sökt efter garageplatser men tusan så svårt det är. Enda som finns är etablerade företag som hyr ut en ruta för minst 500 kr i månaden, då är det bara en liten ruta så en mc får plats, inget mer. I möjligaste mån ett skåp för förvaring av mc-kläderna förstås. Men tvätta, meka eller annat man kanske kan behöva utföra är inte med i priset. Bara uppställning. Och det låser mig som gärna vill göra saker på egen hand.

    Visst kan det vara en lösning snabbt men jag får hyra utrymme av dottern som just har köpt ett hus. Jag vill inte ligga till last för henne så jag hyr av henne. Hon är ung och behöver sina pengar för som ung får man inte fett med lön i början, om jag kan bidra lite så gör jag det.

    Annars är jag på jakt efter ett jobb nån annanstans i landet, ett eget hus och gärna med garage på köpet. Men det ska ju klaffa med mitt arbetsschema med husvisningar och arbetsintervjuer när jag har möjlighet. Det flesta husvisningar har varit när jag jobbar…

    Nåja, allt löser sig. Ingenting är omöjligt!

  2. #2
    Medlem
    Reg.datum
    maj 2016
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    34
    Ett tips, https://www.stockholmparkering.se/hi...e-89e66f510aa0
    Kanske en tillfällig lösning ?

    Jag hyr en p-plats (bil) av den då jag tröttnade på att leta efter p-plats då jag kom in till stan från landet.

    Får plats med bil och en hoj bakom bilen och jag tror att jag ev kan klämma in en till bakom bilen, ev byta till en mindre bil.
    Men just nu så står hojarna på landet.
    Senast redigerat av oliven den 2021-12-17 klockan 01:58.

  3. #3
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Tack för tips! Men det har löst sig. :-)

Liknande ämnen

  1. Mc-garage /kollektiv
    Av gachupin i forum Mekhörnan
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2018-01-30, 22:37
  2. Garage
    Av Markus i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2013-05-31, 16:58
  3. Gemensamt garage?
    Av baseman i forum Mekhörnan
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-04-02, 22:28
  4. Garage-yra
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-08-23, 22:50
  5. Garage
    Av tomahs900 i forum Off topic
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2008-06-02, 20:07

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •