Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Många år sedan.

  1. #1
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    Många år sedan.

    Hej!
    Det är många år sedan jag skrev här på bloggen. Det beror inte på att jag har slutat åka hoj men det har kommit massor med andra saker emellan här i livet så jag har helt enkelt glömt bort det. Jag blev påmind idag när jag träffade en kille i Lofta som brukar läsa bloggen så jag var tvungen att gå in och titta lite. Jag har som sagt inte slutat åka hoj men av olika anledningar så har det blivit mindre med åren och massor med annat att göra. Jag njuter fortfarande av varenda meter man rullar och jag åker fortfarande på min Mean streak, kommer nog inte att byta till något annat för jag är så jäkla nöjd.

    Det har varit uppehåll i år för frugans hoj var på verkstad i 4 veckor och lite krämpor här och där har gjort att det tyvärr inte har blivit så många mil ännu men nu känner vi oss bättre och hojen hämtades i fredags så nu gäller det att ta tillvara på dom dagar som går i höst. Jag ska försöka komma ihåg att skriva mer här på bloggen framöver. Ha det så gott.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  2. #2
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Samma här, annat har kommit emellan, ska försöka liva upp bloggen lite nu när jag börjar få lite ordning på livet igen.

Liknande ämnen

  1. hur många ....
    Av Hondamannen i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2014-01-07, 02:25
  2. Frontade för en vecka sedan
    Av Vallejos i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-06-27, 00:21
  3. Länge sedan!
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-01-25, 15:21
  4. Hejsan, det var ett tag sedan.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-09, 13:37
  5. Några dagar sedan sist.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-11, 01:17

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •