Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 22

Ämne: Ang. osynlighet

  1. #11

    SV: Ang. osynlighet

    Jag har kollat upp det lite grann och gjort såhär tills vidare.

    De som redan valt att surfa anonymt vilket är ytterst få, kommer fortsätta att vara osynliga tills de väljer annat. Däremot har jag stängt av funktionen så att inga fler kan välja att bli osynliga.

    Vi testar såhär ett tag. Att göra de som är osynliga synliga kräver mer jobb och känns inte rättvist mot dem heller då funktionen varit öppen tidigare.
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  2. #12
    Moderator Gerts avatar
    Reg.datum
    jun 2007
    Ort
    Tormastorp-Hörby-Skåne
    Inlägg
    1 293

    SV: Ang. osynlighet

    Då jag inte sympatiserar med någon sorts av spioneri liknande funkktioner
    så väljer jag att sluta vara här tills det är löst helt. Är det någon som vill mig något så står E-mail adressen på min profil.

    Mvh Gert K
    Saddlebags can never hold everything you want, but they can hold
    everything you need.
    Gert Karlsson

  3. #13

    SV: Ang. osynlighet

    Jag ser inte riktigt skillnaden mellan en medlem som surfar utan att visa att den är online och en vanlig gäst? Jag menar, tvingar man alla att visa när de är online kan man väl bara låta bli att logga in och surfa anonymt ändå? Ända skillnaden är att man inte når profilerna..

    Men jag ska kolla upp det, gillas inte funktionen finns det ingen anledning att ha kvar den heller.
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  4. #14

    SV: Ang. osynlighet

    Tror att det är många höner och lite fjädrar.
    Om de som andvänt osynligheten träder fram och berättar om varför de var "osynliga", så skulle nog många missförstånd avfädas.

    60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin

  5. #15
    Nilsson
    Gäst

    SV: Ang. osynlighet

    90% vet att den ena var jag och jag fattar ej vad ni håller på med , prat om spioneri mm . ää ge er nu , jag tycker det börjar bli löjligt nu

  6. #16

    SV: Ang. osynlighet

    Skälet var säkert inte att vara "polis" eller hur, Nilsson
    60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin

  7. #17

    SV: Ang. osynlighet

    Jag vet att Katarina var där, "mest för Test"
    Övriga tror jag ville testa om det funkade. Så sammanfattningsvis så är ämnet inget att slita på tangenterna för. :
    60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin

  8. #18
    Medlem werners avatar
    Reg.datum
    jun 2007
    Ort
    Stehag, Skåne
    Inlägg
    73

    SV: Ang. osynlighet

    Men Nilsson lille, inte visste jag att du var inom hemliga polisen ;D ;D ;D
    Rätt som det regnar så kommer det en skur

  9. #19
    Nilsson
    Gäst

    SV: Ang. osynlighet

    nädå jag en nog den sista som vill vara polis , och förstår bara inte varför man gör så stor grej av detta , det har ingen betydelse om man kan se vem som e här , forumet är till för alla

  10. #20
    Medlem werners avatar
    Reg.datum
    jun 2007
    Ort
    Stehag, Skåne
    Inlägg
    73

    SV: Ang. osynlighet

    Jag håller med du 8)
    Rätt som det regnar så kommer det en skur

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •