Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: De minsta mc-kläderna i garderoben

  1. #1
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    De minsta mc-kläderna i garderoben

    De gick på!!

    Japp, har nu betat av drygt 15 kg från kroppen, nu kan jag ha de minsta mc-kläderna jag har i garderoben. Jag kommer ner i dom nu, jag kan stänga både gylf och knappar, även sitta ner i dom utan att de stryper mig nånstans. En riktigt skön känsla, jag var tvungen att ta en tur med Scramblern iklädd dessa mc-kläder i onsdags. Nya hjälmen klämde i pannan men vad tusan gör det när man njuter drygt 20 mil med ett fånigt leende över hela ansiktet.

    Hade önskat att alla på vägen kunde höra mig: ”Kolla! Jag kan ha dom igen!!”

    Husqvarnan läcker baktill vid nån packbox eller vad det är. Åkte ut på en grustur för ett par veckor sen, blev rätt dammig och tur var ju det för då såg jag en blöt fläck vid kedjan där det sipprat ut lite olja. Så den behöver jag gå igenom, synd det är just precis nu i säsongen, men den kan jag köra året om med så den har ju egentligen säsong året om. Bara att hissa upp och demontera det som behöver demonteras och kolla, är nog en packning som gått.

    Återkommer om den lite senare.

    Nedan står jag iklädd dessa mc-kläder som varit på tok för små. Jag är så jävla glad nu.
    Bifogade bilder Bifogade bilder

  2. #2
    Medlem Gurrags avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    736
    Bra jobbat!

Liknande ämnen

  1. coolaste kläderna?! :)
    Av sally101 i forum Utrustning & Tillbehör
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-04-12, 11:17

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •