Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 15 av 15

Ämne: Förbannade idioter

  1. #11
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Citat Ursprungligen postat av baggen1970 Visa inlägg
    Problemet med kamera är ju att jag får med mig alla idiotiska grejor jag gör själv i trafiken


    Äsch då, inte skulle väl vi skratta..? *fniss*

  2. #12
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2015
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    780
    Citat Ursprungligen postat av Nina Visa inlägg
    Äsch då, inte skulle väl vi skratta..? *fniss*
    Tror jag aldrig ni skulle göra

  3. #13
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2018
    Ort
    Västkusten
    Inlägg
    301
    Citat Ursprungligen postat av baggen1970 Visa inlägg
    Problemet med kamera är ju att jag får med mig alla idiotiska grejor jag gör själv i trafiken
    Låter som självinsikt!!

    Jag har också hunnit med att råka ut för några puckon som inte ser sig för när man kommer körande!
    Det gör till viss del att man skärper sina sinnen vilket väl är positivt men j-klar vad irriterande det är.
    Vi har många utfarter där ingen ser sig för så det gäller att vara alert men de som gör det på jäkelskap är ju på något sätt rubbade!!

  4. #14
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2017
    Ort
    Mälardalen
    Inlägg
    26
    Citat Ursprungligen postat av Gurrag Visa inlägg
    En av de saker jag tycker värst om är alla som kryper upp och kör en meter bakom. Jag tycker också att det är en dygd att kunna behärska sig i situationer som gör en förbannad, ledsen eller rädd.

    Med det sagt så ska jag erkänna att jag fler än ett tillfälle har lekt med tanken att ha en liten leksakshink med grus monterad på styret, men i verkligheten så brukar jag svänga in på närmaste busshållsplats och släppa förbi. Det där med kamera kryper allt närmare i alla fall.
    Det finns P överallt Släpp på gasen låt dem köra om sedan ligga i vänster nära mittlinjen så att bilföraren ser dej i backspegeln då är det bra och ett irriterande belysning
    Det har funkat för mej Trevlig mids.
    Toujours

  5. #15
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2015
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    780
    Måste erkänna att jag inte brukar ha problem med bilar som ligger och trycker nära bakom mig.
    Men haft några som gjort det när jag varit ute med övningskörare och då har jag sagt till övningsköraren om att köra förbi mig och sedan lägger jag mig och bromsar , vänder mig om och skakar på huvudet viftar lite med handen till dom.
    Sedan kör jag ikapp övningsköraren och lägat bak istället och då har alla bilar efter det hållt avstånden.
    Dom få gångerna jag fått bil bakom mig som haft bråttom går jag till vänster och sänker farten så dom passerar direkt.
    Roligare är det i stan eller lite mera tätbebygd område där dom skal om och sen kommer man till ett rödljus där dom står bakom andra bilar och väntar medans jag glider sakta förbi "varvar alltid lite extra precis brevid" och sen glider man först ifrån rödljuset när det blir grönt.
    Ha en underbar midsommar och kör lungt med alla dårarna där ute.

    Lite humor:
    Såg en bil här om dagen med skylten : jag är djurläkare så därför kör jag som ett djur , hmmm nu förstår jag att det måste finnas hur mångs gynekologer som hälst ute på våra vägar.

Liknande ämnen

  1. Det finns idioter....sen finns det obehagliga idioter!
    Av Pathfinder i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 40
    Senaste inlägg: 2014-03-24, 18:04
  2. Förbannade motorcykel!
    Av Mc-Bosse i forum Mekhörnan
    Svar: 36
    Senaste inlägg: 2009-08-03, 13:57

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •