Sidan 3 av 7 FörstaFörsta 12345 ... SistaSista
Resultat 21 till 30 av 61

Ämne: Körning i Skåne

  1. #21

    SV: Körning i Skåne

    Det låter bra. Hur dags?

  2. #22

    SV: Körning i Skåne

    Som vanligt, 10.30 jetaLasse, 11.00 Biltema.
    60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin

  3. #23
    Nilsson
    Gäst

    SV: Körning i Skåne

    jag kommer till bialitt vid 1330 ca , ska in om på nya Triumphcenter i Lödde först de har öppnat nu, jag träffade ägarna innan idag och lovade köra in där i morron

  4. #24

    SV: Körning i Skåne

    Jag kommer till Biltema före 11. Måste lägga in det i min nygamla GPS så jag hittar dit... 8)

  5. #25

    SV: Körning i Skåne

    Citat Ursprungligen postat av Nilsson
    jag kommer till bialitt vid 1330 ca , ska in om på nya Triumphcenter i Lödde först de har öppnat nu, jag träffade ägarna innan idag och lovade köra in där i morron
    Vi kanske kommer dit samtidigt.
    60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin

  6. #26

    SV: Körning i Skåne

    Trevlig runda i dag, våfflorna på Bialitt var super. Det var Kanonkalle, Nilsson och jag, som en extra överraskning så kom Mats med fru, från Vinslöv, inkörandes och förenade sig med oss vid våffelbordet
    60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin

  7. #27
    Nilsson
    Gäst

    SV: Körning i Skåne

    tackar för dagens möte , och tänkte att om vädret tillåter så blir väl nästa mål Bromölla på lördag eller söndag , har någon förslag på väg upp så träffas vi för gemensam körning ( om ni vill det)

  8. #28
    Nilsson
    Gäst

    SV: Körning i Skåne

    om det blir bra väder så kör jag upp på lördag om någon vill hänga på så kör jag från lund södra vid 10tiden -gårdstånga 10:30 och ekerödsrasten 11:15

  9. #29

    SV: Körning i Skåne

    Tror att jag möter upp på Ekerödsrasten för att hjälpa till med vägvisning, om det skulle behövas. Nä, jag får köra fler sköna mil på det sättet

    Samling sker för "medhjälpare" på Biltema i Kristianstad 10.45
    60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin

  10. #30
    Boogieman
    Gäst

    SV: Körning i Skåne

    Som det ser ut nu så varnar SMHI för snö på lördag. Tror jag stannar hemme om så är fallet :-\

Liknande ämnen

  1. RAT-körning
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-08-27, 06:39
  2. körning på söderåsen 13/10 Skåne
    Av Nilsson i forum Träffar & Körningar
    Svar: 41
    Senaste inlägg: 2007-10-14, 12:32
  3. körning i skåne
    Av Nilsson i forum Träffar & Körningar
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-07-06, 10:26
  4. FLYTTAD: körning i skåne
    Av pewa i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-09, 10:28

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •