Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Va fan..?

  1. #1
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    Va fan..?

    Man rår inte för kroppens egna liv, hade så otroligt gärna kört hoj den här helgen men när den här helgen väl är här så är jag… Trött. WTF?

    Så kan det vara ibland, man har sovit sämre och jobbat extra samt en sexdagarsvecka vilket tar på krafterna, den här helgen har därför gått åt till att vila och passa på att sova ut. jag kör inte hoj om jag känner mig trött och hängig. Visst finns suget där och ännu mer när jag ser hojar ute på vägarna.

    En resa planeras men inte med en mc utan med flyg. Två veckor på playan, jag, solstolen, havet och några dopp dito.

  2. #2
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2015
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    780
    Inget kul att vara sliten och trött men playan och solstolen skal väl fixa lite av det hoppas jag.
    Själv har jag inte varit ute heller pga dom håller på att renovera lägenheten så nu har allt som vi flyttade ifrån storarum och hall på plats och kök och sovrum har vi tömt så dom kan jobba , bor i en flyttkartong känns det som just nu.
    Bredvid laptoppen här på bordet ligger det tapet rullar , lamphållare , tomburkar , tape , brödbox , kniv , skärbräda , pålägg , lite skruv mm och torkställningen står halvvägs över bordet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •