Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Helt underbar film

  1. #1
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    Helt underbar film

    Den här såg jag för flera år sen men tappade bort både länk och namn. Senaste dagarna har jag funderat runt på vad tusan den hette nu igen, idag hittade jag filmen!
    Den är helt underbar, jag gillar den verkligen.

    Jag har köpt mig en GoPro 7, och jag har även en äldre GoPro-kamera, så jag kan montera på två kameror på hojen eller en på mig och en på hojen. Jag är ju alla möjliga sorters mc-förare som trivs på olika underlag. Så jag lär ha material att klippa ihop något utav sen. Kanske jag blandar de olika körstilarna i ett klipp, vem vet.

    Nu på lördag är det ett mc-event på Verket i Avesta, jag ska åka dit och kika för där finns motivlackerare, det finns bobbers och caféracers och andra modeller av hojar. Lär ta kort på det jag ser och tycker är fint/intressant. Jag gillar caféräsers och även bobbers, stilarna tilltalar mig. Är ju faktiskt lite sugen på en Triumph Thruxton, deras modell av caféracer. Sugen har jag varit sen den kom, men jag tror inte jag sitter så bra på en sån, man är ju lite framåtlutande i sittställningen. Men den är skitfrän!

    Avesta nästa!

  2. #2
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2015
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    780
    Annorlunda film utan bakhjulsåkning , stoppies , 300+ i idiotiska dödskörningar , massa däckrök , inte ofta man får se det nu för tiden så stort + för denna.
    Ha kul i Avesta

  3. #3
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Jag gillar den här filmen just för att den är så bra just så här. Och att det inte är nån heavy metal modell dödsrock som lagts på. Man får höra lite motorljud också. En bra balans tycker jag.
    Är nog för att den inte är skapad som alla andra skapar sina.

    Nu har jag lagt bokmärke så jag kan hitta den igen.

Liknande ämnen

  1. Underbar dag.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-07-21, 22:59
  2. Underbar vinterfilm av V. Saarela
    Av Nina i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2012-02-15, 13:22
  3. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-11-30, 21:33
  4. Vilken underbar dag
    Av Kret i forum Off topic
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-10-22, 16:35
  5. Underbar dag med vänner.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-06-06, 18:28

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •