Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Vanlig fredag

  1. #1
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    Vanlig fredag

    Det är vanlig fredag och jag börjar känna mig helt okej efter operationen. Har varit hemma nu under två veckor och har två veckor kvar av min sjukskrivning. Saknar alla jobbarkompisar, men jag ska inte skynda mig tillbaka, kan ju bli bakslag för att jag råkar göra något fel med kroppen. Så jag är hellre försiktig, jag hinner nog jobba jag.

    Ute är det vår i luften, det märks. Rinner ur näsan och jag nyser mer nu, finns säkert en och annan hassel och al i luften även om inte pollenprognoserna säger det än. Jag brukar reagera på dessa och det är sagt att det kan bli ett sjuhelsikes pollenår i år. Hua.

    Ja, reghållarna ska få nya namn: det blir Smatterknarren, Biffen och Mr Grey. det senare är ett skämt men den är ju grå och jag rider den. Nej jag har inte sett filmen alls, varken den första eller del 2 men är synonymt med filmerna om Mr Grey. Den som hänger upp sig på det här fattar inte skämt.

    Sitter just och lyssnar på Rainbow, älskar några av låtarna som Dio sjöng, favoriterna är Stargazer, Catch the rainbow och nån till som jag just nu inte minns. Och snart dags att kika till hojarna inför våren som snart är här. Officiellt är ju våren i Södra Sverige nu samt även i Göteborg så innan man vet ordet av så är det vår även här på Sveriges baksida.


    Catch the rainbow:
    https://youtu.be/UvVKj0c0UTQ

    Stargazer:
    https://youtu.be/rVXy1OhaERY

  2. #2
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2015
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    780
    Gilla :-)

Liknande ämnen

  1. E10-bensin ersätter vanlig 95-oktanig
    Av pewa i forum Nyhetsarkiv
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2011-04-15, 10:34
  2. Fredag.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-08-27, 11:47
  3. Fredag.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-08-14, 16:58
  4. Fredag.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-07-04, 08:58
  5. FREDAG..
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-10-15, 12:51

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •