Resultat 1 till 1 av 1

Ämne: Dekal till reg-skyltarna

  1. #1
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    Dekal till reg-skyltarna

    Har haft funderingen en stund nu att byta ut taglinen eller vad jag ska kalla den på Biffens reg-skylt. Jag köpte hojen på Bike Göteborg som senare bytte namn till Elit MC. Bad två gånger om en sån däringa liten skylt att byta Bike Göteborg med Elit MC på men den kommer aldrig.

    De behöver inte skicka den längre, nu tänker jag sätta namn på hojarnas skyltar och Streetens är jag kluven för, men de andra vet jag vad de ska heta i alla fall. Se bild på var jag kommer sätta dit namn nedan.

    BMW:n: Biffen
    Scramblern: Smatterknarren
    Husqvarnan: Affe

    Och Streeten:

    Ja antingen Mr Grey som jag kallat den men nån gjorde sig lustig över namnet på annat mc-forum. Namnet är ju rätt kul ändå, hojen är ju grå och jag rider den. Men det finns även namnen Grållen och Den Grå i tankarna. Fast Mr Grey är ändå roligare. Det är ju bara ett skämt det hela med namnet.

    Två grupper på Facebook översållas idag och just nu med bilder på mc som varit ute och luftat sina ägare idag. Alla är lyriska så klart. Det har varit härligt solsken och ca +8° C, som gjort för hojturer. Torr asfalt utom där jag bor, där ska det envisas med is på vägarna. Hsuqvarnan står med sommarhjulen på än, de byttes aldrig till vinterhjulen och nu kikar ju ändå våren runt hörnet så sommardäcken kan gott sitta kvar.
    För det andra är jag nyopererad så under minst en månad får jag ändå inte göra roliga saker som att kicka igång Affe. Eller rasta hunden. Eller annat som att ta i för övrigt.

    Jag hinner.

    Bifogade bilder Bifogade bilder

Liknande ämnen

  1. Ruta till hojen, till vettigt pris.
    Av nadako i forum Utrustning & Tillbehör
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2015-03-30, 06:27
  2. Vädrar väl till en tur till Art Weekend i Hstad
    Av Foosi i forum Träffar & Körningar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-05-10, 10:06
  3. Södermannagatan-Ringvägen (hojen-dekal)
    Av Jonas i forum Om hojen.nu
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-04-12, 23:54
  4. Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-04-22, 10:38

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •