Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Guuu så det suger i högerhanden nu!

  1. #1
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    Guuu så det suger i högerhanden nu!

    Är så otroligt sugen på att köra hoj så det är inte sant. Hade tänkt köra till Älvdalen och köra med Husqvarnan men en planerad operation som egentligen skulle ha blivit av tidigare kom i vägen just nu så jag fick avboka Älvdalen. Hade nog kunnat åka men operationen i sig kräver att jag tar det lugnt en tid efter, inga tunga lyft bland annat. Så om jag tar i där uppe och nåt brister så har jag 10 mil till närmsta sjukhus.

    Bäst att vara hemma, säkrast så. Köra hoj hinner jag nog ändå. Och det verkar bara Streetens år. På Fejan byter jag huvudbild och det är alltid Streeten som sätts upp. Just nu är temat svart & vitt så både profilbild och huvudbild är svartvita.

    Idag skrattade jag så otroligt gott åt en tråd på Facebook, det var ingen hejd på tokigheterna bland kommentarerna. En raceförare står bakom sin racebil och försöker få upp bagageluckan på bilen men det ser ut som han står och gör nåt helt annat bakpå bilen. Och då haglade dråpliga kommentarer om vad han gör. Det var högt i tak kan jag lova! Jag minns inte ens sist jag skrattade så här gott men det var väl behövligt med ett gott skratt så tårarna sprutade.

    Skönt att Scramblern numera funkar, det känns bra. Och jag drömmer fortfarande om Nordkapp så den är inte lagd på is den resan. Behöver dock ta tag i planeringen och ta med vänner som vill haka på. Jag vill inte köra själv om nåt händer och jag står mitt ute i ingenstans långt från civilisationen utan mobiltäckning. Sen kan det förstås vara trevligt med nån att prata med.

    Hepp, ha en fin kväll gott folk.

  2. #2
    Medlem Hamres avatar
    Reg.datum
    sep 2007
    Ort
    Lysekiiil
    Inlägg
    435
    Nordkap har jag haft tankar på men det får nog läggas på framtiden! I år hade jag tänkt mej Trollstigen igen, sist regna det av bara helvete! Nu när jag har lagt av att jobba så hade jag tänkt att avvakta och åka när vädret ser ut att kunna vara bra. Åker själv i slutet av Maj eller början Juni när vägen har öppnat!
    Put something nice between your legs, Street Triple.
    Jag Vägrar Kategoriskt Customhoj!

  3. #3
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Citat Ursprungligen postat av Hamre Visa inlägg
    Nordkap har jag haft tankar på men det får nog läggas på framtiden! I år hade jag tänkt mej Trollstigen igen, sist regna det av bara helvete! Nu när jag har lagt av att jobba så hade jag tänkt att avvakta och åka när vädret ser ut att kunna vara bra. Åker själv i slutet av Maj eller början Juni när vägen har öppnat!
    Trollstigen har jag kört bil på, en hisnande trevlig väg.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •