Sidan 8 av 8 FörstaFörsta ... 678
Resultat 71 till 72 av 72

Ämne: Honda cb 400N

  1. #71
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2018
    Ort
    Västkusten
    Inlägg
    301
    Jag provade på vinst eller förlust att köpa en Mc jacka för en tvåhundring och fick precis vad jag betalade för
    En tunn form av regnjacka som antagligen inte tål fukt och som satt oerhört skumt... till saken hör att det skulle vara en skinnjacka som såg mycket gedigen ut på bilderna

    I övrigt är jag oftast mer än nöjd med vad jag handlat på Wisch.
    Fick pengarna tillbaka på en mc strålkastare som posten nog spelat Basket med och som då hade spräckt hölje.
    Kanske kan jag fixa den eller skaffa ett annat hölje så blir det ju riktigt bra

  2. #72
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2015
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    780
    Kläder har jag inte provat men handskar och skyddsväst med hyfsad bra resultat , sålde skyddsvästen vidare för samma pris som jag köpte den för.
    Såg en som la ut likadan för salu för 4x priset och en som var intresserad så jag var så elak mot säljaren så jag la ut länken och erbjöd han som ville köpa hans att köpa min för rätt pris .
    Gillar inte när folk blåser andra.
    Strålkastare har jag med fått krossad hem av posten och inga problem få pengar åter som tur är.
    Är alltid en chansning att handla ifrån kina men förväntar man sig inte topp kvalitet så blir man inte besviken när grejorna kommer

Liknande ämnen

  1. Honda CB 400N -82 går dåligt
    Av pandan i forum Mekhörnan
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-08-24, 09:52

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •