Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Riktigt bra dag idag

  1. #1
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    Riktigt bra dag idag

    Vad känns inte toppen om inte en arbetsdag när allt bara flutit på utan nåt som kommit mitt i nåt man håller på med? Idag har varit en superdag, jag har hållit tiderna när olika prover och kontroller ska tas, var vid några tillfällen lite före också vilket inte sker allt för ofta. Det händer att den planering man haft på morgon inte alltid blir som man tänkt, då gäller det att omprioritera och skapa en ny plan vilket man ibland kan få göra en eller två gånger till. Men dagen känns super och jag gick hem med ett brett leende över hela ansiktet. Det var nästan i stil med en riktigt schysst hojåkardag när allt bara känts toppen på två hjul. Ja ni förstår känslan, så känns min arbetsdag.

    På väg hem satte jag på Spotify i bilen och listan med en hel del 70-talsdisco. En låt fångade mitt intresse, det var verkligen down by the memory lane i tankarna. Vad roligt jag hade förr, konstaterade jag. Kanske borde ha lite mer roligt i livet…

    Så, här är låten som förde mig bakåt i tiden i bilen – Jimmy ”Bo” Horne – Dance across the floor från 1978.

    https://youtu.be/Hq9bEBElrXk

    Förresten, jag planerar en del dagsturer med hoj inför nästa säsong. Jag fick några tips på jobbet på olika aktiviteter man kan köra hoj till och på lagom avstånd. Men ett ska jag definitivt besöka igen: Flygvapenmuseum. Sist var det dessutom flyguppvisning i solskenet, det var nice.

  2. #2
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2015
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    780
    Underbart med sånna dagar :-)

Liknande ämnen

  1. Blev ju riktigt bra.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-07-19, 20:45
  2. En riktigt härlig dag.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2013-07-03, 20:49
  3. Går riktigt bra.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-07-22, 14:09
  4. Det går ju riktigt bra.......
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-06-13, 14:25
  5. Riktigt skitväder.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-18, 17:06

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •