Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Ännu en ”ny”

  1. #1
    Medlem
    Reg.datum
    okt 2018
    Ort
    Norrköping
    Inlägg
    9

    Ännu en ”ny”

    Begriper inte varför jag inte hittat hit tidigare... MC-kort sedan 1986 och kört nästan oavbrutet sedan dess. Har hängt på Sporthoj sedan 2004 och var flitig skribent på Bike.se när det fortfarande var ett levande forum. Är det hit alla har flyttat?
    Jag är en ung man på 48 år. Road av hästkrafter på två hjul och fyra ben. Jobbar som sjuksköterska på akutmottagning, så det händer att jag får se baksidan av hojåkning också
    Med hojen trivs jag bäst på grusunderlag. Är det asfalt tycker jag vägar med målade streck på är för stora... Har tidigare kört i princip alla kategorier av motorcykel, men fastnat för allround/adventure. Kör för tillfället en Suzuki V-strom från 2015. Inte bäst på något, men ganska bra på det mesta
    Bifogade bilder Bifogade bilder

  2. #2
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Citat Ursprungligen postat av Zopilote Visa inlägg
    Begriper inte varför jag inte hittat hit tidigare... MC-kort sedan 1986 och kört nästan oavbrutet sedan dess. Har hängt på Sporthoj sedan 2004 och var flitig skribent på Bike.se när det fortfarande var ett levande forum. Är det hit alla har flyttat?
    Jag är en ung man på 48 år. Road av hästkrafter på två hjul och fyra ben. Jobbar som sjuksköterska på akutmottagning, så det händer att jag får se baksidan av hojåkning också
    Med hojen trivs jag bäst på grusunderlag. Är det asfalt tycker jag vägar med målade streck på är för stora... Har tidigare kört i princip alla kategorier av motorcykel, men fastnat för allround/adventure. Kör för tillfället en Suzuki V-strom från 2015. Inte bäst på något, men ganska bra på det mesta
    Ha ha, välkommen hit, hälsar Str3 R…
    (Jag som också jobbar inom sjukvården inom akut [neurologi])

  3. #3
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Välkommen unge man, till ett forum som du kan åldras i - hoppas jag.
    Ove

Liknande ämnen

  1. Vilka kör ännu?
    Av Jonas i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-12-08, 17:11
  2. ännu en nykomling i mc världen :P
    Av sally101 i forum Ny på forumet
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-01-24, 13:15
  3. Ännu en mc-åkare!!
    Av Mc-Bosse i forum Ny på forumet
    Svar: 58
    Senaste inlägg: 2009-05-28, 22:26
  4. Ännu mera L-ABC
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-03-30, 08:22
  5. Ännu en bamseglidare
    Av Boogieman i forum Custom
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-05, 19:14

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •