Hej alla MC-frälsta!
Kombinerar nytta med nöje och presenterar mig samtidigt som jag passar på att slänga ut en förfrågan.
Jag är en 25-årig gubbe på väg att flytta upp till Sthlm, med ett yrke som ger mig många veckors härlig ledighet, så givetvis har jag nu efter en tids funderande, googlande, drömmande, studerande och övervägande bestämt mig för att ta mc-kort. Sagt och gjort, alla papper är inskickade, jag har skrivit in mig på en trafikskola och idag inhandlades en mc.

Det blev en Virago 750 från -92, precis vad jag var ute efter då jag uppskattar Yamaha väldigt mycket efter att tidigare ha ägt skotrar av samma märke. Har hängt mycket på (snö)skoterforum när jag var igång med det, så därför tänkte jag att jag garanterar kan få ett lika bra utbyte här.

Så till mina fråga, är det någon som vill ställa upp med några tillfällen handledning? Jag står givetvis för alla kostnader och en bit mat! Jag bor i Bromma fram till juni då vi får tillgång till vår lägenhet ute på Tyresö. Jag har B-körkort och skoterkörkort sedan många år så har en god trafikvana och vana av det mekaniska.