Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Album fungerar igen

  1. #1

    Album fungerar igen

    Det har varit problem med att kolla på/ladda upp bilder till 'album' senaste tiden.

    Detta ska vara löst nu!
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  2. #2
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Hur får jag in en bild i ett inlägg?

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av Olle Å Visa inlägg
    Hur får jag in en bild i ett inlägg?
    När du svarar på ett inlägg klickar du på den gilla gem-ikonen och laddar upp dina bilder där.

    Alternativt om du vill länka till en bild som redan finns upplagd på Internet så kan du använda den ikon som ser ut som ett litet frimärke(bergstopp med sol ovanför).

    bild.jpg
    Senast redigerat av pewa den 2017-10-20 klockan 12:50.
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  4. #4
    Från FAQ:

    Hur bifogar jag en fil i ett inlägg?

    För att bifoga en fil till ditt inlägg måste du använda "Nytt inlägg" eller "Nytt ämne", inte "snabbsvar". För att använda sidan "Nytt inlägg", klicka på knappen "Posta svar" i relevant ämne.

    På denna sida, nedanför meddelanderutan, hittar du en knapp märkt "Hantera bifogade filer". Klickar man på den knappen öppnas det ett nytt fönster för att ladda upp filer. Du kan ladda upp en fil antingen från din dator eller från en annan URL genom att använda rätt fält på den sidan. Alternativt kan du klicka på ikonen för "bifogade filer" för att öppna denna sida.

    För att ladda upp från din dator klickar du på knappen "Bläddra..." och letar rätt på filen. För att ladda upp en fil från en annan URL skriver du in den fullständiga URL:en för filen i den andra rutan på den sidan. Så snart du har fyllt i en ruta klicka på "Ladda upp".

    Så snart uppladdningen är klar kommer filnamnet att dyka upp under inskrivningsrutorna på den sidan. Du kan sedan stänga fönstret och återvända till sidan för att posta nytt inlägg.

    Vilka filtyper kan jag använda? Hur stora kan bifogade filer vara?

    I fönstret för att ladda upp filer kan du se en fullständig lista av de tillåtna filtyperna och deras maximala storlek. Filer som är större än det som anges kommer att avvisas. Det kan också finnas en gräns på total tillåten mängd bifogade filer du kan posta på forumet.

    Hur lägger jag till en bild i ett inlägg?

    Om du har laddat upp en bild som en bifogad fil kan du klicka på pilen bredvid ikonen "Bifogade filer" och välja den från listan. Detta kommer att infoga bilden i ditt inlägg och kan placeras där du vill att den skall visas.

    För att inkludera en bild som inte är uppladdad som en bifogad fil och finns på en annan webbsajt kan du göra det genom att kopiera den fullständiga URL:en för bilden, (inte sidan som bilden finns på), och antingen klicka på ikonen "Infoga bild" eller genom att skriva [img] före URL:en och [/img] efter den. Se till att du inte har något mellanslag före eller efter bildens URL. du kan även infoga bilder från dina album (?) på detta sätt.
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

Liknande ämnen

  1. Problem med album/bilder
    Av pewa i forum Om hojen.nu
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2014-09-12, 23:39
  2. SENA SMH10 Bluetooth headset fungerar dåligt
    Av biker i forum Utrustning & Tillbehör
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2014-06-23, 21:21
  3. Halvljus fungerar, fast på heljus
    Av Reject i forum Mekhörnan
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2014-04-29, 17:53
  4. Fungerar denna olja bra?
    Av Lunkan i forum Mekhörnan
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-07-17, 18:05
  5. Problem uppladdning bilder album
    Av Molgan i forum Om hojen.nu
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-04-27, 07:38

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •