Vart har alla medlemmar som var aktiva förut tagit vägen?
Utskriftsvy
Vart har alla medlemmar som var aktiva förut tagit vägen?
Här är jag!
Finns en Göteborgare till här , mest inne och kollar efter nya trådar och svarar om jag kan .
Grattis till ny hoj , läste det i din forum post :-)
Brukar hålla mig på Fb och speciella grupper om min hoj när det gäller frågor och svar på div , mängder med gurus därute ifrån alla olika länder som älskar sin ZRX lika mycket som jag gör :-)
:hmmmm2: Undrar jag också.. Kan svara för egen del - dålig form och en massa annat har gjort att jag kört väldigt lite och har knappast något att skriva om. :confused:
Vad andra beträffar så tror jag att man mest kommunicerar via Facebook. Verkar som alla yngre. d.v.s de flesta numera för min del, pillar på sina mobiler i tid och otid och där finns det väl knappast plats för diskussion som på ett forum. Man kan också krympa sin kontaktyta på Facebook så att man bara nås av dem som man "orkar med" :rolleyes:
Tråkigt, men verkar vara så att alla fora minskar i aktivitet. :(
Tjaba..... Jag är ny här och jag har varit här inne endel som icke medlem förr men är nu medlem.
Dom flesta hänger på FB. Jag är kvar på 1200 GS.
Jo FB är jag mer på, finns en del grupper och jag är admin för flera mc-grupper också. [emoji2]
Kollar bara detta forum sporadiskt nu för tiden. Var tvungen till att sälja av min sista hoj till fördel för en bil :\ Har tyvärr inte råd att ha bägge och säga vad man vill - har man sambo är det rätt bra mycket enklare att storhandla med en bil...