- "Den kommer välta..."
- "Den kommer inte välta!"
- "Jag lovar... den kommer välta"
- "Klart den inte kommer! Skärp dig nu."
- "Jaja, du gör som du vill."
- "Lugnt, den kommer inte att välta..."
Men likväl vaknade jag med ångest i morse. Alla gifta män vet att när frun säger att något kommer hända, på grund av sin egna lathet, och man säger emot, så kommer det att hända. Det är en universell sanning. Inget att kämpa emot, bara acceptera.
Som ni kanske förstår så lyckades jag inte få upp hojen igår på centralstödet, utan den står snällt och vilar på det vanliga stödet, lätt lutad åt vänster.
Jag vill börja med att säga att jag känner mig inte bara korkad, utan även lite klen, men hur jag än rycker, drar, vänder och vrider så får jag inte upp den på centralstödet. Jag står på stödet, med en hand på styret och en hand bakom sadeln och tar i för kung och fosterland!
Så, sitter någon med ett tips eller två vad man bör tänka på mottages dessa med tacksamhet! Jag är byggd som en säl som ätit anabola så jag tror jag skall ha styrkan... Så det är nog fel teknik...
Vet inte om man skall posta frågor som denna här... men jag har fått så mycket andra bra svar här. Så jag antar ni får skylla er själva som är för trevliga :)
Tack på förhand!
Mvh
Pin