grattis till hojen.Snygg är den lite beg eller?tyckte det var lite dålig puts på avgassystemet:):)
Utskriftsvy
:mad: Ja Engström67, hojen är ju inte ny. Den har rullat 1200 mil och den förre ägaren har inte alls brytt sig om avgasrören! Det är ordentligt med fastbränt skit på dem! Det blir en riktig nöt att knäcka att försöka få dem fina igen! Har du några tips?
/ Tobbe
Menar inget illa i tanke på :mad:,det är enkelt.Det är ju rostfritt.Svinto, autosol.Enklast om man plockar bort det och polerar med maskin,det gjorde jag med min yamaha:
http://forumbilder.se/CD31J/imag0218.jpg?width=150
Hehe, jag blev inte sur på dig! Det var en sur min åt att avgasrören var smutsiga :D.
Ja, jag ska ge mig på dem och se vad jag kan göra. Det är kanske inte så farligt ändå?
Hojen fick sin första översyn idag. Tvätt, vaxning och kontroll. Så kul det är att ha något nytt!
Jämfört med min Sprint så gick det väldigt snabbt att vaxa den. Det är ju bara två små ytor som är lackade.:) En cool grej som jag inte visste om var att det finns en färddator i den. Lite modernare än min gamla Sprint från -02.
/ Tobbe.