Skulle jag mä göra :)
Utskriftsvy
Blev det ngt köp Foosi?
inte än tyvärr. hände en olycka och en bil blev skrot. det resulterar i att jag kan behöva hjälpa dottern fixa en bil, så planerna kom av sig lite.. men kanske bara tillfälligt. beror lite på hur vi löser det med bil till henne. jag vill ju se till jag har råd åka på min äventyrs resa också ;o) haha
slängde ut sporthojen på blocket tidigare, men där lär ju inget hända på ett tag ännu.
Men att det är förbaskat svårt göra sig av med en hoj som man tycker om så.... :bawling:
jisses... hårfin skillnad på flickvän.... :o
jisses... det vart tyskt... fast inte en hoj då... utan en Mercedes ;)
äventyrshojen får vänta tills jag fått såld sporthojen ser det ut som nu :(
men då blir en BMW högaktuell
så köp min Aprilia !
http://www.blocket.se/jonkoping/Apri...=17&w=1&last=1
På tal om BMW, åkte med en arrangerade bussresa till mcmässan där arrangören ägde en k1300 av ngt slag som jag inte kommer ihåg nu. Hojen var 3 år gammal och hade 1300 mil på mätaren och hade börjat läcka från dämparen. Ägaren for in till Beviks i Lkpg och fick veta att den kostar 25000 kr att reparera. Efter vilda protester så reparerade bmw cykeln på good will.
Återigen ett bevis på bmw:s omtalade kvalite.
Fin cykel K1300GT och dom går kanon men tyvärr har dom dragits med en hel del bekymmer.Men det lustiga är ju att man läser aldrig om det i mc tidningar:rolleyes: framför allt inte i Motorad;) Hade varit ett jädra rabalder om det varit en japs eller engelsk hoj.:cool: