hahaha...
Utskriftsvy
Hej på er.
Ja 10 Guds bud, hörde att det i grundtexten stog, ang att inte ha begär till min nästas osv, att det gällde att inte ha begär till grannens hästar, och när det gäller Ducati 1098 S´en som jag fick nåden att hålla i min famn en stund så är det bara att erkänna, jag är en syndare!
Eller var går gränsen:
Om jag "bara" lät mina darrande händer försiktigt snudda vid dess fantastiskt sköna former, eller om jag "bara," straxt innan jag somnade, fantiserade om ett nära umgänge, för en eftermiddag eller två.....
Är jag en syndare då?
För övrigt så slår det mig, är det inte bara Gudar som kan leva upp till de 10 Guds buden och att det är just det som kännertecknar oss andra, människorna, att vi inte kan leva upp till att vara felfria och Gudar.
Är det inte så att lösningen kanske är att erkänna att jag är människa och inte tvärrtom.... erkänna att jag är Gud. Humm...
Och att ´stå för´ humm.. för övrigt om vi vänder på sammanhanget "ståför" så blir det "förstå", tänk vad det kan vara enkelt ibland, så om jag stårför att jag är människa (erkänner att jag inte kan leva upp till de tio Guds buden, för att jag inte är Gud och felfri te.x) då förstår jag att vara människa, då står jag för.... Märkligt
Samtidigt så va skönt, att slipa vara Gud och felfri... Skarttar!
Ha det 2o)
Jaha...tycker ni ska lyssna på låten med Psykopunch...."it hurts me more than I can say"
Förhoppningsvis om kreditbolaget vill så rullar jag nästa helg nere vid smyge med mina båda bröder....
blit mkt bus:)
Jaaaa...tack Molgan...upplevde den idag....Dorso:N.....mmmmmmmmmmmmmcdonalds.....
Sån blev de...:)
Avsides???
Trodde allt ovanför småland va avsides:)
Detta e ju sveriges epicentrum....
Ja nu e de så med den här tråden att...molgan satte den till mig o har jag tur kommer jag kunna
hämta på fred;) annars får jag snällt vänta till måndag:(
Blev en svart exakt som den på bilden..o köpet blev klart idag....NICE...
tycker att den ser aggresivt läcker ut:)
Ser fram emot rapport efter första turen, helst med lite bilder! ;)