Hmm,, jag undrar om inte någon försökt att polera med "vanlig" polish ? Då brukar ju svart plast bli gråflammig ? Svart vinyl puts kan ju gå.
Utskriftsvy
Fick denna idag : http://www.ebay.com/itm/222143562647...%3AMEBIDX%3AIT
Monterad och klar nu :-)
Testad lite lätt här hemma med att spela musik och svara på samtal utan problem ,bryter musiken efter 2-3 ringsignaler när det ringer.
Svårt att veta hur ljudet blir i fart på hojen men här hemma låter det klart och fint i hjälmen och i telefonen som man ringer med .
Väntar nu på paket nr 2 så jag kan montera på dottern och frugans hjälm så vi kan prata lite när vi är ute och njuter.
Låter spännande baggen, kan du inte ta på dig hjälmen , sätta dig i bilen , låta frun köra , veva ner rutan o testa på det viset ? :D
Ny tändbox till Scramblern, den gamla hade slutat fungera som den ska och motorn gick därför bara på en cylinder. Så hojen har fått ett nytt namn: Mr. Misfire. ;)
Tyvärr har jag haft maximal otur, den nya tändboxen funkade inte, inte ens en gnista på tändstiftet när jag kollade. Tillbaks med gamla tändboxen och hojen startar direkt.
Returnerar tändboxen och får en ny i utbyte, dit med den på hojen och samma problem: ingen gnista på tändstiftet när jag kollar. Dit med gamla tändboxen och hojen startar på en gång…
Kan man ha en sån här otur..?
Låter väldigt mysko,,, förbaskat tråkigt !!