Hade verkligen velat se denna hoj på riktigt, även om jag nog tycker att det är lite ”mycket” så kan jag inte låta bli att bli lite imponerad av storleken och troligen kraften den besitter.
Utskriftsvy
Hade verkligen velat se denna hoj på riktigt, även om jag nog tycker att det är lite ”mycket” så kan jag inte låta bli att bli lite imponerad av storleken och troligen kraften den besitter.
:cool: 360 är dritbrett på vilken bil som helst, på en hoj är det......... :eek: :):)
provkörde den i måndags och märkte ingen skillnad i kurvorna mot min gamla 330,hojens vikt på 600kg gör att det är inga problem att lägga den i svängarna
Trots att jag bara är en liten skit på ca 75kg, har jag ägt och kört många mil på en ZZ4.....
En skit kul hoj som verkligen upplevs bäst mellan 40-200km/h bara dra i rullen och hålla i sig....
Och den är förvånansvärt välbyggd och ballanserad, mycket behagligare körupplevelse än en gammal Harley Chopper
Var sveriges yngsta ägare av Boss Hoss.... Sålde den och använde pengarna till handpenning på ett hus i stället.....
utställd på mc mässan i Stockholm 2013
så ser hojen ut just nu med förlängda avgasrör
Sjuk motor, såg denna på mc mässan i sthlm och blev förtjust! Hur är detta monster att köra igentligen ? inte så mycket aktiv körning i kurvorna misstänker jag?
inga problem med kurvorna,har kört serpentinvägar i Tyskland och Norge står på reslistan. Det enda jag inte gillar att köra är grusvägar men om man tar lite varsamt så går det med. Har kört nu 5000mil på fem år och gillar åkningen, alla har ju sina kriterier men för mig är detta hoj helt optimal oavsett om jag åker till korvmojen eller gör en tur på 200mil på ett dygn. Åker till Göteborg idag och tillbaks till Stockholm på söndag, blir troligen sesongens sista långtur.
Gillar man vridet och accet så är det svårt att hitta nåt bättre, och man sitter så väldans bekvämt också
Är nog knappast nån kurvmaskin om man jämför med andra hojar,men hiskeligt vrid och acc säger sig självt:).Och 200 mil på ett dygn är ju inget problem om man bara kör och stannar för tankning bara.Körde 118 mil i somras i ett sträck,tog ca 14timmar och då var det 150-160kmt på autobahn mycket och 30-50över gällande hela vägen från Helsingborg till Borlänge så det är nog inget problem med 200 mil heller;)