hörs ju vilken koll man har:rolleyes:skiter väl i chaufförn åker buss för att parta och dricker bärs,förhoppningsvis kommer man fram nångång:)
Utskriftsvy
kör buss dagarna i ända och har alltid kommit fram utom då när rattstången gick av och hela ratten lossnade, men då hade mina passagerare förståelse att dom fick fortsätta resan med en annan buss. :)
var på Göteborgsmässan senast i september när det handlade om böcker,väldigt fin hojåka tur och retur, blev ca 100 mil, trots att tempen kröp till -2 på väg dit, men torra vägar. Gillar och åka med hojen så räknar inte på sopparäkningen - bara och betala :p
Hoppar nog över mc mässan denna vinter men kommer nog att vara där igen nästa gång när det är i Stockholm igen, känns som det räcker med vartannat år, varken jag eller frugan kommer att byta hoj, men visst kan det vara roligt att titta på allt möjligt som bjuds.
Hoppas ni som går får en bra dag där :cheers:
Kanske är lite för entusiastisk vad gäller mässor?
Bilar på ett eller annat sätt nästan alltid. I år var jag först till mässan i Stockholm. Veckan efter i Helsingfors......och det blir ju några mil t o r från Boden.
Sist det var i Göteborg så passade jag samtidigt på att:
]
Jo, Ankan (m fl?). Det är klart att det kostar. Eventuellt lika mycket som ett bakdäck... ;) Man får se det som ett nöje, helt enkelt!
Tänkte försöka sticka dit under helgen, under veckan går tyvärr inte. Någon mer från Skåne som skall dit?
När går mässan av stapeln? Verkar som om den ligger nästgårds med tanke på aktiviteten i tråden?
Knut Natt och Dag, Helsingborg
Göteborg, http://www.mcmassan.se/
Kan vara lite roligt att kika förbi eftersom jag ändå bor hyfsat nära. Alltid kul att prata med folk och se nya MC-modeller.