Jag är plattsättare i Malmö
Utskriftsvy
Jag är plattsättare i Malmö
Citat:
Min faster är läkarsekreterare och sjukt snabb på tangentbordet :)
Tänk om jag hade samma kontroll på högfartsbanan som på tangentbordet!!
Men det kommer! Jag ska visa dem på uppkörningen! Banan i 70 knyck och avsluta med en repa på bakhjulet.... ;D ;)
Målbildsträning, att i sitt inre föreställa sig varje moment och "vinna" hela tiden, är snart sagt lika viktigt som att öva praktiskt. Klart du ska fixa körkortet!Citat:
Ursprungligen postat av mammamu
Guzzi-Leif, kan inte du hjälpa mig att målbilda min krypkörning…? :-*
Jag jobbar som alkohol o drogterapeut på ett behandlingshem i Småland, jag bor i Ystad så jag har ca 25 mil till jobbet. Det skulle sitta fint med ett mc-kort på nästa uppkörning så att jag kan "cykla" till jobbet.
8) Printer
Dataingenjör som jobbar som datatekniker och ungdomsledare..
Sysslar med webbdesign och grafik på fritiden och låtsas vara semi-pro hårdrockstjärna(tjänar på det, men långt ifrån en riktig inkomst) :)
vad jobbar alla nytillkomna med? var inte blyga :)
Eget företag. Håller mest på med farligt gods / farligt avfall, men eftersom jag bor norr om Dalälven så finns det inga sådana lagar där jag bor. Det innebär att jag även mjölkar kor som avbytare och hyr ut mig som chaufför för att få ihop pengarna till frun och filmjölken.
www.fgh.nu
/ Johan
Ja jag jobbar på Veolia som hustomte ( kör buss och lite reparationer blandat ) ;D
Fick byta jobb efter att jag förstörde ryggen på mitt förra jobb som bilmekaniker. :'(
Service tekniker på Sällfors Service. Lagar allt som vi får innanför dörrar ;D
http://www.sallfors.se/service/Appli...er/default.asp