:cool:;)
Utskriftsvy
Ops My bad såklart 20/5
//N
Då klarade man teorin idag då....då var det bara uppkörning kvar....2½ vecka dit.
Grattis Grattis! :)
Grattis!!
För egen del ska jag just till att starta upp för året. Bokat första lektionen i morgon bitti men känner mig helt nollställd. Minns knappt hur jag startar hojen ... Hoppas att poletten trillar ner när jag står där vid hojen i alla fall. :o
Hej! Jag har precis börjat med mc-kort jag också.
Hoj, hjälm, jacka, byxor, skor, ryggskydd, handskar och körkortstillstånd är fixat.
Väntar på att min handledare ska få hem ett godkännande från transportstyrelsen, sen blir det att ut och åka.
Har tränat en del krypkörning själv på en inhägnad tennisplan bredvid min kåk. Vet inte riktigt vad polisen säger om det, men google hjälpte mig till att "det kan vara olagligt":S
Är det någon som har färska uppgifter på hur lång tid det tar för handedaren att få sitt handledarskap godkänt?
(Han är redan handledare för sina barn som ska ta B-kort om det är till någon hjälp.)
Jaha då har jag kommit igång med krypkörningen, 2 lektioner på trafikskola och nu lite övning på hemmagjort vis i ett trångt garage och en "lite" klumpig hoj.
Men då blir det så mycket lättare på trafikskolans hoj:D
La t.o.m upp mitt första Youtube klipp på spektaklet
http://www.youtube.com/watch?v=JNyrwcl-rDM
//N
Tackar så mycket, har ju typ en vecka kvar till superintensivkursen hos Körkortsepress så det lär ju bli några timmar till i garaget ;)
Ja nu har jag äntligen börjat med mitt mc kort har gått en vecka på intensivkurs i kristianstad (nya trafikskolan). Har drömt om detta sen äldsta brossan fyllde 16 och tog kortet till lätt mc. Har som sagt kört en vecka och har klarat stadskörning landsväg motorväg kvater och båda lågfarts banorna så imorn (måndag) blir det högfarts bana:) känns som det går bra och har fått mycket beröm av min handleadre så hoppas detta ska gå vägen snabbt nu så jag kan köra så mycket som möjligt i sommar:) Nu ska man bara lista ut vad man ska köra med:) hoppas vi syns på vägarna snart:)
Hej och välkommen! Vilken typ av hoj funderar du på?
Lycka till med körkortet!
Hej Tackar!
jag vet inte har alltid gillat custom hojar men nu efter ha kört en suzuki bandit 650 på körskolan gillar jag den med:) så väntar och ser till jag har kortet så får jag testa mig fram och se vad det blir:)
Kört högfartsbanan idag och måste säga det var det svåraste hittils gick inte als som jag ville för sakta och för hård inbromsning:( Abs jobbade som f*n. Köra igen imorn så hoppas på att det går bättre. Fegar nog lite för mycket på gasen:P
Satan vad skönt HOJKORTET avklarat i Västerås 20/5 :D:D:D:D:D:D
Vi var 5 st från Körkortsexpress varav 4 st blev gokända.
Mvh N.
Snickaren - Grattis! Grattis!:)
:dito:
Instämmer med M@rie, stort grattis!
Grattis Snickaren! Nu får du fortsätta öva på egen hand. :)
Gratulerar Snickarn! =)
Fick mitt körkort idag! :D
Tack Körkort Express i Hallstahammar och Jorma på Trafikverket!
Grattis!
Grattis!!!!!!!!. Hoppas du använer huvet till annat än att ha hjälmen på, så kanske vi ses någongång.
Körkortet klarat 1/6 i kristianstad:) 3 utav 4 godkända i gruppen! Riktigt härligt nu ska bara hoj införskaffas:)