Hallå...
Jag körde upp första gången idag och klarade det direkt. Tackar för alla svar.
Utskriftsvy
Hallå...
Jag körde upp första gången idag och klarade det direkt. Tackar för alla svar.
F*n vad kul. Stort grattis! Nu får du passa på och köra så mycket som möjligt innan vädret blir för dåligt.
Ja, f'låt, jag lät väl inte så där jävla glad :P Jag har varit uppe sen 05:00 i morse, så när jag kom hem så däckade jag faktiskt.
Jag välte en kon på undanmanöversproven, trots att jag fick väja till min favoritsida (höger). Men han sa att det var lugnt, "lätt hänt, såg bra ut annars" så jag behövde inte göra om det.
Det regnade en hel del faktiskt, men jag försökte köra vettigt och kontrollerat, och som sagt...det gick ju vägen :)
Nu ska man bara skaffa hoj också, så att fram tills dess får det tyvärr bli att fortsätta knattra med EU-moppen.
Jag hänger kvar i forumet så klart. Kanske man får nys om en Skåne-träff eller något framåt våren.
Grattis ja du här nere är det gott om träffar och körningar bara hojta till nu den 13/9 är det ju träff i lödde på lucys då är det många som är där och visar upp sig så som Handelsboden malmö . jonte engdals , bröderna hörbergs m m kom ditt och kolla jag kommer att vara där mellan 18 och framåt tror nog det kommer fler här ifrån VÄLKOMMNA mvh Nilsson
Grattis!! :)
Grattis!