:D Helt rätt! Får söka kajplats under en lämplig kran... :rolleyes:
Utskriftsvy
Hade ute hojen för luftning idag. Startade fint, dock inte kört något än. Gött väder och barmark i Göteborg men någon snöfläck kvar i terrängen.
http://i956.photobucket.com/albums/a...ps61zdnwc8.jpg
Jaha, ja… ja, välkommen ut på vägarna igen, då. Kan väl hälsa att vägbeläggningen är exakt normalkass. Färre djupa potthåll, kanske? men mer schweizerost och långa revor i asfalten på vägar där vägbeläggningen inte fått förnyad asfalt de senaste trettio åren. Precis som vanligt, alltså. Och här i Stockholm fortsätter miljöpartiets Daniel Helldén att gräva upp gator och sätta upp skyltar med texten: ”För ökad framkomlighet och förbättrad säkerhet för gångtrafikanter och cyklister.” Vilket fantastiskt jävla hånfullt skämt de är de där miljöpartisterna…
Var ute Göteborg idag med och njöt lite :-)
Mötte ett antal hojar igår när jag var ute och åkte, det gjorde att jag fick vårkänslor.
33 tranor flög norrut över mig i dag. Dax för vårkänslor.
glöm inte byta luft i däcken bara .... fyll på med vårluft
Luft och luft inte bara kan man tänka. I gammal luft i hojdäck har ju molekylerna tappat en del av sin mjukhet och fjädringsförmåga, varför det inte är dumt att tappa ur den gamla och fylla på ny.
Kan man dessutom besöka en mack som gärna ligger i ett skogsområde, så är det ett extra plus då luften där är lite mer syrerik.:):) Stadsluft fy fanken på alla sätt.:mad::mad::mad:
:eek: Onej!! Mycket viktigt med frisk luft i däcken! Helst ska det vara med doft av barrskog och gärna västlig vind så att den blåst över sjö innan den kom till kompressorn(gäller för oss som har snygga solnedgångar...). När det är gjort kan man börja fundera på detaljer som oljebyte, smörja kedja och sånt. ;)