Blir mycket Monaco bluesband för mig. Ett svenskt band från Västerås som jag gillar, är ingen musiker så kan ej komentera den musikaliska kvalite´n,, men de har ett härligt gung, räcker för mig :)
Utskriftsvy
Blir mycket Monaco bluesband för mig. Ett svenskt band från Västerås som jag gillar, är ingen musiker så kan ej komentera den musikaliska kvalite´n,, men de har ett härligt gung, räcker för mig :)
Kenny Wayne Shepherd Band – Plattan heter How I Go och är grymt bra rakt igenom om man gillar svängig blues. Finns på Spotify! :)
Allt från motörhead till gammeltjoa:)
Just nu: disco för hela slanten!
"Can't stand the rain” med Precious Wilson/Eruption (covergrupp).
Oops, nu blev det ”One way ticket to the moon”, känner mig som 70 i dag… ;)
Nu vart det Sabaton:rock:
Nää,bara när man ska sova:)
Nä då får det gärna vara lite surr i bakgrunden, som en TV som pladdrar. Är det för tyst vaknar jag men somnar jag till pladder så kan åskan dra förbi huset sen. :)
Men akta om en lampa lyser, jag vaknar av den lilla, lilla lampan på TV:n så den måste man täcka för. Likaså om gatlampan lyser utanför huset och persiennen råkar vara lite, lite öppen…
Lyssnade på gamla rocklåtar modell 70-tal i dag efter discot, det är skönt med gammal rock. :)
Just nu är det Beutiful life med Ace of Bace... Bör kanske tilläggas att jag inte valt den själv, men har den på datorn. =)
Om jag orkade välja själv skulle det just nu bli något med Opeth. Troligtvis "Deliverence".
http://www.youtube.com/watch?v=D-PaT0Bgj-Y