:) jo,jag förstod :)
Lustigt att bredden på däcket väcker lika mycket uppståndelse som resten av hojen
Utskriftsvy
:) jo,jag förstod :)
Lustigt att bredden på däcket väcker lika mycket uppståndelse som resten av hojen
Riktigt läcker hoj som väcker ett stort ha begär hos mig, men priset skrämmer.
Skulle även kunna tänka mig en V8 chopper.
http://v8choppers.com/
Men jag tror jag funnit min hoj i den jag har.
Min ärliga mening?
Skulle jag vilja ha en? Nej, jag äger själv en Triumph Rocket III och den räcker bra
Avskräckande? Prislappen, bensinförbrukning!
Har sett Boss Hossen i verkligheten på efterfesten Mälarn Runt hos Strul MCC och den är verkligen BIG!
Snygg? Nja, både ja och nej.
Skulle dock kunna tänka mig att provköra den.
Jag undrar bara varför någon köper den?
Ha en hoj som du aldrig kan köra med fullt ut
-som är seg i kurvorna
-otroligt tung
-som kostar som en mindre villa
-som har en försäkring som kostar ....kr, phu törs inte tänka på det.
Är det bara en ny p-is förlängare för grabbar? Att killar måste vara värst (har inte hört att någon kvinna varit intresserad)? Måste visa att jag har råd?
Summa sumarum så skulle jag vara MER intreserad av varför du, klaus, köpte den?
Låter kanske gnälligt men jag är alvarligt nyfiken på varför?
När jag frågade en försäljare när den kom ut för några år sedan så var det lite åt detta håll med "Vara Värst", "visa upp sig", "vara unik" osv.
Jag tycker nog att vi alla kan ha vilken hoj vi vill det, finns ingen anledning att ifrågasätta det. Jag till exempel kan inte fatta dem som skaffar en med långgaffel och stelben men det är upp till var och en att betämma det har inte jag med att göra.
Det har ivarjefall funnits en intresserad...
http://www.youtube.com/watch?v=6933-GkU68E
och den är snyggare som röd...
Jag köpte den för att jag gillar den och den hade potential att bli en trevlig bygge eftersom jag var inte nöjd med ursprungsutseendet,sedan har jag samma motor i bilen min.
Helförsäkring kostar ca 7.700 per år,acceptabelt,jämför gärna vad HDs kostar.
Jag är nöjd med mitt boende och behöver inte visa upp något heller :D,mina trampcyklar kostar ju lika mycket (tillsammans), visst,jag har råd,men det var inte anledningen
Vikten upplever jag inte som något problem,har inte tänkt bära den,:) utan köra
Håller jag hastighetsgränserna så kan man inte köra fullt ut med så många andra hojar heller :)
Sportmodellen kom just för att efterfrågan från kvinnor och andra kortare personer blev stort,finns flera kvinnor som kör den,dock ej i Sverige (men vet en som provkört)
Min är nr 7 i Sverige,ingen unik alltså, och fabrikens minsta modell, värst är 12.400cc och över 1.000 hästar
Summa summarum: jag tycker om den och den passar mina körbehov,det är väl därför som man köper det man har,det gör jag i alla fall :D Än har jag inte ångrat mig:D
Har du provkört,eller har du bara förutfattade meningar? :)
För mig som gammal cyklist vore det kul att få en presentation av Klaus trampcyklar. Antar jag att vikten står i fokus även där, fast åt andra hållet..... :)
Skulle vilja se en Boss pimpad som Judge Dredds Lawmaker MkIII:
http://i369.photobucket.com/albums/o...t/lawmaker.jpg
:)
Pimpad.... det där är väl en standardmodell? :)