Hejsan!! Jag tog mitt mckort 2004, å jag körde 5 lektioner å 2 privat. Sen bokade min lärare en tid för uppkörning å teori. Jag fick tillbaka pengar på skatten just det året, så jag tänkte nu el aldrig.
Utskriftsvy
Hejsan!! Jag tog mitt mckort 2004, å jag körde 5 lektioner å 2 privat. Sen bokade min lärare en tid för uppkörning å teori. Jag fick tillbaka pengar på skatten just det året, så jag tänkte nu el aldrig.
Får tyvärr avbryta planerna trots allt. Min kära dotter som snart fyller tre år har fått cancer.
Inget annat än hennes behandling får prioritet nu.
Återkommer väl med mc-åkandet i framtiden.
Nu ska vi se till att få min dotter frisk igen.
Det var verkligen tråkigt att höra.
Jag hoppas och önskar att all kommer gå bra, och att hon vinner över sin sjukdom.
Verkligen ledsen att höra om din dotters sjukdom i samband med ditt mc kort.Önskar dig, din fru och din dotter allt väl.Ger dig tummen upp och önskar din dotter ett snart tillfrisknande.
Tack folket. Det är tungt nu men det hjälper att skriva och prata. Och begränsa tårarna till tillfällena hon sover...
<3
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Jag har startat en insamling då jag känner att det finns mkt mer att göra, inte bara för mitt barn utan på forskningsområdet, stödet till familjerna mm. Satte ett mål på 10000:- inom ett år och har kommit halvvägs på en natt! Otroligt.
Lägger upp länken här men ingen får känna sig tvingad att donera, detta är bara mitt sätt att känna att jag/vi hjälper det lilla vi kan...
www.barncancerfonden.se/1307281652/
Tack till alla!
Stort tack! Helt otroligt, redan flera tusen över det uppsatta målet som jag hoppades vi skulle må inom ett år!! Sanslöst! :-) <3
Så skönt att veta att andra barn i liknande situation hjälps av detta. Så hjärtskärande att träffa dessa små individer måste jag säga. Vilka kämpar!
<3