:) Blev lunchbuffé på Kinnekulle. Det enda som jag tog av det som eg. var buffén var en häftigt god trattkantarellsoppa, sen gav jag mig på salladsbordet och när det var avverkat orkade icke fasen med varmrätten. :eek: Vad jag missade genom att ha för liten mage var spätta och det var helstekt grisfilé med rödvinssås. Skulle jag kunna ta nu istället men jag fick ingen doggybag. :eating:
Blåsigt idag. Verkade nog lite ostadig men det blir ingen rak linje när man kör i byig sidvind. Temperatur exakt lagom, varken varmt eller kallt och solen lyste bakom skyar så inga problem med något förutom vinden.
Tog en tur efter maten. Vid Trandansen såg jag en enda fågel, en ormvråk som ryttlade över fältet, förmodligen på spaning efter sork. Fortsatte sen via Broddetorp- Skultorp till Skövde och därifrån småväg hem. Ett stopp i Väring för att se om det fanns någon hoj som var intressant. Väl hemma efter tankning konstaterade jag att det måste blivit ca 25 mil i väldigt sansat tempo. Det var Greta som fick jobba idag. :)
Hemkommen kommer jag på att jag ska ha lite käk till kvällen. Ny hoj, ny resa men den här gången bara 1,5 mil. :rolleyes: