Nej för tusan!;D:D
Utskriftsvy
Ajdå, nu har jag missat något ser jag - så går det när man inte håller koll på forumet.
Men jag hänger gärna på nästa gång...
Danne
vem var det som hade gamla spel till salu?
http://www.aftonbladet.se/pryl/article6602637.ab
ska rota lite i källaren o kolla vad jag har i Nintendoväg,allt är sparat,gäller bara gräva fram :)
Jag fick en känsla att det var viktigt för oss alla att få prata lite hoj så här mitt i vintern,inte samma sak att bara skriva här på forumet,har saknat er alla sen vi la ner körandet. Stort tack till Mats o Maud
Ska kolla mitt shema efter Vasaloppet att när kunde man ha nästa möte,skall prata vackert med frun också eftersom jag inte är nån vidare på matlagning (lagar allt utom mat) alltså återkommer
Skridskoloppet blev strax under 5 timmar,fin dag men inget vidare isförhållanden,även eliten körde långsammare än normalt
Såg trevligt ut när folk körde med fyrhjulingar på isen
Kul att se ''gänget'' ;D
Att döma av blickarna så var det både ''trimsats'' och booster i cofeen..Var det ingen som försökte köra hoj i vardagsrummet ??? :D
Härligt ;)
kan nog stämma att coffen innehöll både trimsats o booster den var ialla fall väldigt god och man satt o smutta på den lääänge ville inte att den skulle ta slut:)
här kommer några bilder från min kamera också
+ dom här
och avslutningsvis dessa