Nästa år är det På två hjul i Sthlm. Ska vi ses där alla på hojen.nu? :)
Länk till På två hjul
Utskriftsvy
Nästa år är det På två hjul i Sthlm. Ska vi ses där alla på hojen.nu? :)
Länk till På två hjul
Ledsen men att åka hela vägen till Stockholm det är för långt det räcker till Göteborg. Vi brukar åka en full buss från klubben med fikakorg och pilsner på ditvägen och laxbutiken på hemväg utefter E6an, en riktigt trevlig resa. Senast var en strapatsrik tur. Vi åkte till Halmstad och tog E6an mot Göteborg mitt emellan städerna stanade vi för en fika, när vi skulle åka vidare fungerade inte bussen, turbon hade pajat men det var lungt en nu skulle komma från Halmstad. På väg till oss så fick den nya bussen punktering, ny väntan då kommer det en stadsbuss det enda de kunde åstakomma en lördagsförmiddag och den är inte bekväm att åka långt men det fick gå för all pilsner var inte slut. Hemresan var ganska skakig men det blev i alla fall rätt minesvärd. Mässan var som vanligt aldeles för mycket att se.
jag funderade mer på om folk från hojen ska dit så kan vi väl skaka tass och kika runt? :)
klart man kör upp , om det inte ligger driv is på vägarna bara
klart att jag kommer sen är bara att bestämma dag
Det är fel sida av Sverige för mej
Jag kommer definitivt gå... men är ju inget stort projekt då man bor i rätt stad redan som det är. :)
Man kanske dyker upp på mässan, beror på jobbet. Och Jan-Olov: För långt? Det är ju bara ett stenkast till fjollträsk från Ljungby. :p