kraschade på uppkörningen
ja vad ska man säga,hade klarat lågfartsbanan klockrent tänkte att nu jävlar skulle man äntligen få körkortet,adrenalinet pumpade tog rejält med fart inför högfartsbanan undanmanövern gick bra likaså slalom åkningen och vändningen slalom tillbaks mot inbromsningen klockrent inte en kona fälld återstår inbromsningen i 50 km vad händer helt plötsligt ligger jag på backen med hojen på andra sidan om mig.tänker fy faan vilket missflyt.
får hjälp att resa upp hojen och tänker att man har ju 2 försök på sig,men känner att smärtan i vänstra armen är för stor för att köra nå mer,påpekar innan körningen att platsen vi befinner oss på ett gammalt flygfält har en hel del små sten på banan,detta kan ha varit en liten bidragandes orsak till omkullkörningen +att jag satsade för offensivt och nöp handbromsen lite för mycket,blir till att använda en hoj med abs nästa gång jag kör upp.
vilket lär dröja då man nu sitter med proaxialt benbrott,dvs armen helt av:banghead:
så nu har man dessutom stukat sitt självförtroende rejält.kan bara skriva med ena armen därför har jag bara små bokstäver i inlägget.
håller som bäst på med försäkringspapper då en del småfix måste fixas på hojen+att skyddskläderna gick sönder.
ett bra tips kör alltid upp med en hoj som har abs.
garage vändningen togs bort från uppkörningen pga fall och dylikt.
skulle vara intressant och veta om fler omkullkörningar har inträffat som i mitt fall.
hade väl räckt om man kuggat i trafiken eller vält koner men att köra omkull det suuuger.:(