Snart är det dax för Mc mässa igen då:).Det ska bli kul.Blir väl att gå på Torsdagen.
Utskriftsvy
Snart är det dax för Mc mässa igen då:).Det ska bli kul.Blir väl att gå på Torsdagen.
Tycker inte det är så intressant med mc mässan tyvärr. Titta på hojarna kan jag göra lättare och i mindre trängsel direkt hos handlarna. Många har dessutom provkörningsdagar så man kan göra mer än att bara titta eller provsitta.
Blir väl som vanligt ca 60 mil från Skåne vilket gör att man lägger ner resan innan den ens har börjat.
30 + 30 mil är ju "ingenting"! :) Stoppa några hojpolare i bilen och rulla iväg kl 8 på lördag morgon, framme kl. 11. Tillbringa 6 timmar på mässan. Sedan hem kl. 17 och åter i Skåne kl. 20. En heldag med mc-snack och provsittningar = väl använd vinterlördag!:)
Jag har själv gjort liknande turer de åren mässan gått i Älvsjö. Fast vi har då tagit tåget från Gbg till Sthlm, och inte bil. Tar c:a 3 timmar enkel väg. En mycket trevlig vinterutflykt!
Jag var själv i Skåne igår över dagen, Gbg-Malmö-Lund-Gbg. 60 mil t o r. 6 timmar i Skåneland innan hemfärd. Startade kl. 8 och var hemma igen före kl. 20. Så en sådan dagstur funkar fint!
Jag håller med dig Tmax! Jag brukar dock åka med ngt bussbolag som kör ner till Mcmässan.
Ja, det blir nog en tur i trängseln för att lugna ner PMS'en....... ;)
nej de går vardagstid med har jag för mig