Så där, nu har jag slarvat i helgen. Har ätit en hamburgare om än en liten en men ändå, fel kost var det i alla fall i går. Sen tog jag en bulle i går och drack en kopp te till. Ett par kakor försvann ner också av bara farten. Det var gott att få synda lite grann. Jag har nämligen haft problem att komma förbi 91,8 kg, det gick så bra i början att få bort ca 5 kg och pang så stod jag still på 91,8 kg. Oavsett hur jag än försökte kicka igång fettförbränningen så visade vågen hela tiden 91,8 kg. Måste vara nåt fel på vågen… :rolleyes:
Nåja, lite kolhydrater kanske får igång förbränningen, ibland kan man behöva stoppa i sig lite fler kolhydrater för att chocka kroppen. Ett tips för den som känner sig stillastående på vågen.
Oh javisst ja, det höll jag så när på att glömma: jag mediterar varje dag. Gör så gott att sitta för sig själv en stund och bara finna ro. Vad jag tänker på? Positiva tankar, att varje andetag jag drar in är positiv luft och varje andetag jag andas ut tar med sig negativa tankar, energi och känslor. Fler borde göra så, sitta i sin stilla ro och bara vara. :-)
Det är så roligt, nu har jag mött olika vänner som oberoende av varandra brustit ut ”Du glittrar så fint!”. Det är säkert min energi som är i balans nu.
Cheers!