Vart har alla tagit vägen..?
Har haft ett par tre års sabbatsår med både hojkörning och skriverier men i år är jag mer aktiv. Till min stora bedrövelse är det ganska lugnt på de flesta mc-forumen. Vad har hänt?
Jag har kikat på olika medlemmars konton, många har inte varit aktiva på väldigt länge, inte ens inloggade. Man undrar om nåt har hänt, jag t o m skickade ett privat meddelande till en i augusti, inget svar.
En medlem vet jag har gått bort, eller två är det nog men alla andra som inte loggat in på länge… :eek:
Var är ni? :bawling:
Vart har alla tagit vägen..?
Jo det förstås. Jag är oxå där, grupperna jag tillhör är Motorcyklistens Fb-sida, Stulna crossar hela Sverige, Stulna fordon, Stulna mc och administrerar ett par tre grupper som Husqvarna Army Motorcycles, Friends of Husqvarna och Triumph Scrambler.
Jag hittas i de grupperna under namnet Nina Mårtenson, via sökmotorer hittas jag inte, ej heller via Facebooks sökfunktion. Tröttnade på vänförfrågningar från motsatta könet som ville man skulle inleda ett förhållande. Herregud...
Så är man inte kompis med nån av mina vänner så kan man inte skicka vänförfrågan, antalet förfrågningar sjönk drastiskt direkt. [emoji846]