Om man inte klarar pressen vid uppkörning :(
Jag har sjuklig nervositet när det gäller att prestera och bli bedömd, inte bara när det gäller uppkörning utan i ALLT där jag måste bli "godkänd".
Idag hade jag min uppkörning och det gick åt h*****e, riktigt riktigt åt skogen :mad:
Jag VÄLTE på lågfartsbanan, jag fick totalt blackout, hyperventilerar och får riktig dödsångest, alltså på riktigt :( Jag ville verkligen bara öppna upp ett hål i asfalten och ramla ner och dö, buhuuuu :bawling:
Grejen är att jag KAN alla momenten, jag har kört manöverbanorna 1000 ggr, säkert 50 ggr den här veckan, jag kan dom fan även om jag skulle blunda. Men det kvittar ju om jag inte kan prestera när det gäller, vad faaaaaan ska jag göra?!
Kontrollanten fick till och med säga åt mig att andas, och tro mig han gav mig chanser att göra om och rätt men jag klappar ihop fullständigt :(
Det här gäller alltså allting där jag ska bli bedömd, inte bara när det gäller uppkörning. Vad kan man göra, det hjälper ju inte att öva och öva ännu mer när jag inte klarar pressen,
faan :(