1 bifogad(e) fil(er)
Behöver lite hjälp med batteriet...
:o
Detta är en smula pinsamt, men när jag tog ur mitt batteri från min hoj för att ladda det var det inga problem som helst med detta, inte heller laddningen av det som sådan.
Men nu när jag skulle återigen sättaa dit batteriet blev jag något nollställd och en smula fundersam hur skruvarna egentligen ska sitta, för att det ska vara på korrekt vis..
Alltså jag vet exakt vilka skruvar som ska sitta vart, men det är just om jag skruvat fast dem 'ordentligt' så att säga.
Jag har bifogat en bild för att vara lite tydligare (ursäkta för dålig kvalitè, jag har bara paint) och min fråga är nu om mutterdelen nertill (rödmarkerad i bild) och skruven (blåmarkerad i bild) ska sitta löst från batteriet efter att jag skruvat ihop dessa två.
Jag kommer nämligen inte ihåg när jag skruvade loss dessa delar från batteriet om de satt helt "stumt fast" i batteriet så man inte kunde röra dem alls från deras ställe, eller om det var så att man kunde rucka på dem genom att man typ kan lyfta lite på skruvhuvudet så att den lilla mutterdelen "hänger med" undertill.
Är detta korrekt, ska det va så?? :confused:
Hoppas nån vet och kommer ihåg, vore väldigt tacksam för hjälp.